specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsibilities: Processing invoices for payments; Handling accounts payable for separate entities and vendors; Processing transactions and performing accounting duties such as account maintenance, recording entries and reconciling books of accounts; Reading and interpreting daily, monthly,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
What the day will look like Close support in various month end activities, Production and distribution of management information, Assisting during budgeting & forecasting cycles, Creation of technical solutions enabling Team to enhance work quality and efficiency, Exposure to multiple Functions...
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do...
Twój zakres obowiązków: sprawdzanie poprawności wprowadzanych dokumentów źródłowych; rozliczanie płatności; prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu; księgowanie faktur zakupu i sprzedaży zgodnie z Ustawą o rachunkowości, MSSF, prawem podatkowym; uzgadnianie zapasów, w tym...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu, wyciągi bankowe, polecenia księgowań, rozliczenia zaliczek itp.), pomoc przy sporządzaniu deklaracji i sprawozdań finansowych, aktywne wspieranie innych procesów związanych z obsługą księgową klientów biura.
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
10 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...
Specjalista w dziale księgowości PtP z językiem portugalskim
Specjalista w dziale księgowości PtP z językiem portugalskim
CPL JOBS Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2094 dni temu
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla Naszego Klienta, cenionej międzynarodowej firmy rozwijającej swoją markę na rynku polskim, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista w dziale księgowości PtP z językiem portugalskim
Miejsce pracy: Krakow
Nr Ref.: JO-1810-417573
Opis zadań:
Zarządzanie kontami i obsługa zapytań klientów firmy drogą mailową i telefoniczną
Rejestracja, weryfikacja, księgowanie faktur
Weryfikowanie poprawności danych w systemie księgowym
Nadzorowanie procesów ( całościowych lub częściowych)
Raportowanie działań
Oczekiwania
Bardzo dobra znajomość języka portugalskiego
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum B1+)
Minimum półroczne doświadczenie w obszarze księgowości, w finansach
Mile widziana znajomość systemu SAP
Biegła znajomość pakietu MS Office
Z naszej strony zapewniamy:
Zatrudnienie w stabilnej, międzynarodowej organizacji,w międzynarodowym środowisku
Możliwości rozwoju zawodowego, awansu, szeroki dostęp do szkoleń
Opcja zdobycia doświadczenia w pracy z zagranicznymi klientami biznesowymi
Bogaty pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Responsibilities: Processing invoices for payments; Handling accounts payable for separate entities and vendors; Processing transactions and performing accounting duties such as account maintenance, recording entries and reconciling books of accounts; Reading and interpreting daily, monthly,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
What the day will look like Close support in various month end activities, Production and distribution of management information, Assisting during budgeting & forecasting cycles, Creation of technical solutions enabling Team to enhance work quality and efficiency, Exposure to multiple Functions...
Twój zakres obowiązków: rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z ruchomymi godzinami rozpoczynania pracy, zadaniowy), naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie listy płac (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korekt do...
Twój zakres obowiązków: sprawdzanie poprawności wprowadzanych dokumentów źródłowych; rozliczanie płatności; prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu; księgowanie faktur zakupu i sprzedaży zgodnie z Ustawą o rachunkowości, MSSF, prawem podatkowym; uzgadnianie zapasów, w tym...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: przygotowywanie raportów i analizę danych przy użyciu narzędzi Excel oraz programu księgowego, pozyskiwanie danych niezbędnych do sprawozdawczości, uczestnictwo w procesie zamknięcia miesiąca, weryfikowanie wydatków finansowanych z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego (faktury zakupu, wyciągi bankowe, polecenia księgowań, rozliczenia zaliczek itp.), pomoc przy sporządzaniu deklaracji i sprawozdań finansowych, aktywne wspieranie innych procesów związanych z obsługą księgową klientów biura.
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analysing booking...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
10 dni
What the day will look like As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies,...