Twój zakres obowiązków bieżąca obsługa nieruchomości (sporządzanie pism, wniosków i innych dokumentów, itp.) uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt z właścicielami i najemcami (mailowy, telefoniczny, osobisty), współpraca z kierownictwem firmy, zarządem,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie - powiat Kamiennogórski, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja...
Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją nieruchomości - w tym pisma, wnioski i inne dokumenty. Uczestnictwo w spotkaniach Wspólnot Mieszkaniowych. Komunikacja z właścicielami i najemcami na różnych poziomach. Współpraca z zarządem i instytucjami. Nadzorowanie firm obsługujących nieruchomości.
Twój zakres obowiązków Wykonywanie drobnych prac remontowo – naprawczych; Kontrola i sterowanie parametrami hali (temperatura, wentylacja); Dbałość o stan techniczny i dokumentację techniczną wózków widłowych; Współpraca z firmami specjalistycznymi; Nadzór nad firmami wykonującymi...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżące prowadzenie i aktualizacja teczek ewidencyjnych lokali mieszkalnych, zajmowanych bez tytułu prawnego; kierowanie wezwań do lokatorów uprzedzających o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu, opróżnienia lokalu; przygotowywanie wniosków i...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i rozliczanie umów kosztowych na usługi wywozu nieczystości płynnych, Zawieranie ,prowadzenie umów kosztowych na obsługę przenośnych toalet, Zbieranie i przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planu...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja, urządzeń budynkowych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii, drobne prace budowlane; sporządzanie ofert napraw i usuwania awarii; nadzór nad harmonogramem przeglądów i konserwacji, nad serwisami zewnętrznymi; raportowanie...
Zakres czynności: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie; dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania; bieżący nadzór nad realizacja...
Jesteśmy międzynarodową firmą odzieżową, która od 40 lat prężnie działa na rynku europejskim. Posiadamy ponad 640 sklepów w 27 krajach, w tym 160 w Polsce. Naszą pasją jest kobieca moda, a inspiracją nasza Klientka, dlatego każdego dnia staramy się spełniać jej marzenia o byciu wyjątkową. W związku z rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista w Dziale Ekspansji
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
Administrowanie umowami najmu, aneksami oraz bazą danych działu najmu
Koordynacja otwarć oraz zamknięć sklepów
Sprawdzanie faktur
Rozwiązywanie codziennych problemów
DOŁĄCZ DO NAS, JEŚLI:
Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Masz wykształcenie wyższe
Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim
Posiadasz zdolności organizacyjne i negocjacyjne
Jesteś komunikatywny, skrupulatny i sumienny
OFERUJEMY
Pracę w międzynarodowym środowisku (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę)
Wiele możliwości indywidualnego rozwoju (szkolenia, kursy językowe)
Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. karta rabatowa na zakupy w naszej sieci, dofinansowanie do obiadów i karnetów sportowych, ubezpieczenie zdrowotne, prywatna opieka medyczna)
Twój zakres obowiązków bieżąca obsługa nieruchomości (sporządzanie pism, wniosków i innych dokumentów, itp.) uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt z właścicielami i najemcami (mailowy, telefoniczny, osobisty), współpraca z kierownictwem firmy, zarządem,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie - powiat Kamiennogórski, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja...
Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją nieruchomości - w tym pisma, wnioski i inne dokumenty. Uczestnictwo w spotkaniach Wspólnot Mieszkaniowych. Komunikacja z właścicielami i najemcami na różnych poziomach. Współpraca z zarządem i instytucjami. Nadzorowanie firm obsługujących nieruchomości.
Twój zakres obowiązków Wykonywanie drobnych prac remontowo – naprawczych; Kontrola i sterowanie parametrami hali (temperatura, wentylacja); Dbałość o stan techniczny i dokumentację techniczną wózków widłowych; Współpraca z firmami specjalistycznymi; Nadzór nad firmami wykonującymi...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżące prowadzenie i aktualizacja teczek ewidencyjnych lokali mieszkalnych, zajmowanych bez tytułu prawnego; kierowanie wezwań do lokatorów uprzedzających o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu, opróżnienia lokalu; przygotowywanie wniosków i...
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i rozliczanie umów kosztowych na usługi wywozu nieczystości płynnych, Zawieranie ,prowadzenie umów kosztowych na obsługę przenośnych toalet, Zbieranie i przygotowanie danych niezbędnych do opracowania planu...
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja, urządzeń budynkowych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii, drobne prace budowlane; sporządzanie ofert napraw i usuwania awarii; nadzór nad harmonogramem przeglądów i konserwacji, nad serwisami zewnętrznymi; raportowanie...
Zakres czynności: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie; dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania; bieżący nadzór nad realizacja...