Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Departamencie Studiów
Miejsce pracy: Warszawa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Pełen adres miejsca wykonywania pracy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa sekretariatu Departamentu Studiów, w tym przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do sekretariatu Departamentu oraz rozdzielanie zadekretowanej korespondencji,
- prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora Departamentu Studiów oraz Zastępców Dyrektora Departamentu Studiów,
- udział w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej organizacji szkoleń, narad, konferencji i wyjazdów służbowych dla pracowników Departamentu Studiów,
- wprowadzanie wniosków w sprawie realizacji zamówień wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych do systemu SAP,
- przygotowywanie projektów pism oraz innych dokumentów wewnętrznych służących do załatwiania spraw bieżących pracowników,
- zbieranie danych i wykonywanie zestawień z zakresu monitoringu zaangażowania pracowników Departamentu Studiów w realizację zadań POIiŚ 2014-2020,
- udział w procesie gromadzenia danych statystycznych o sieci dróg publicznych we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca pod presją czasu,
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi,
- praca administracyjno - biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych, w siedzibie urzędu, w budynku wielopiętrowym,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
- budynek wyposażony jest w windy - klatka schodowa z szybami windowymi oddzielona drzwiami z samozamykaczem,
- pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- praca w pokojach wieloosobowych przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Pracownikom oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy, - trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
- dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane
z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym, - możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
Wymagania niezbędne:
- rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku sekretarskim i/lub asystenckim,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- umiejętność organizacji i planowania pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość funkcjonowania administracji publicznej,
- umiejętność obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność formułowania pism i przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły oraz pozyskiwania informacji,
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku administracyjne lub prawne,
- rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku sekretarskim i/lub asystencki w administracji publicznej,
- umiejętność pracy w zespole,
- podstawowa umiejętność obsługi oprogramowania SAP,
- znajomość ustawy o drogach publicznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Informacja o metodach naboru:
- weryfikacja nadesłanych ofert,
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Termin składania dokumentów:
05/11/2018
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DS1)