Specjalista w Departamencie Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DB/DM/WAR
Zakres głównych obowiązków:
- przygotowanie strategii komunikacji marketingowej oraz prowadzenie działań zgodnych w założeniami strategii
- ścisła współpraca z agencją reklamową oraz departamentami produktowymi w zakresie przygotowania materiałów BTL informujących klientów o ofercie Banku
- ścisła współpraca z domem mediowym w zakresie planowania mediów oraz analizy działań konkurencji
- koordynacja eventów centralnych skierowanych do obecnych klientów banku
- koordynacja lokalnych działań marketingowych prowadzonych przez dyrektorów oddziałów bankowych takich jak: reklama prasowa, reklama internetowa, eventy, targi, konferencje, spotkania sprzedażowe itp.
- monitorowanie i raportowanie efektywności prowadzonych akcji mikromarketingowych
- koordynacja prac związanych z projektowaniem i produkcją materiałów wystawienniczych
- kontakty z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, agencje eventowe itp.)
- odpowiedzialność za merytorykę przygotowywanych materiałów, ich zgodność z polityką banku oraz za procesowanie zgodnie z wytycznymi
- 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze komunikacji BTL
- wykształcenie wyższe, kierunek: marketing, zarządzanie, reklama
- wiedza z zakresu marketingu, szczególnie komunikacji BTL, najlepiej z zakresu rynku usług finansowych
- bardzo dobra znajomość MS Office
- język angielski przynajmniej na poziomie komunikatywnym
Cechy osobowości i umiejętności:
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy wielozadaniowej
- pracowitość i odpowiedzialność w prowadzonych zadaniach
- umiejętność określania priorytetów
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra organizacja pracy
- dynamizm i postawa can-do, samodzielność