Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- koordynacja organizacji spotkań i szkoleń dla przedsiębiorców,
- koordynacja realizacji planu wydawniczego PARP,
- koordynacja udziału PARP w wydarzeniach zewnętrznych,
- redagowanie i nadzór nad aktualizacją stron internetowych,
- redagowanie materiałów promocyjnych, informacyjnych, artykułów i publikacji oraz przygotowywanie prezentacji,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie zamówień publicznych,
- przygotowywanie planów i sprawozdań dotyczących działań realizowanych przez Departament,
- przygotowywanie i realizacja działań promujących Agencję i oferowane przez nią instrumenty wsparcia.
Konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (bądź ostatni rok studiów)
- Minimum rok doświadczenia zawodowego
- Poziom znajomości języka obcego: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Poziom obsługi programów komputerowych : bardzo dobra znajomość pakietu Office.
Inne:
- rzetelność i dbałość o szczegóły;
- otwartość i kreatywność;
- umiejętności pracy w zespole;
- dobra organizacja pracy i terminowość;
- prawo jazdy kat. B.
Atutem będzie:
- Wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki: marketing, dziennikarstwo);
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych;
- Doświadczenie w zakresie komunikacji Funduszy Europejskich lub działań realizowanych z Budżetu Państwa;
- współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- wymiar czasu pracy : pełny etat
- regulaminową premię kwartalną,
- możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z karty multisport,
- dostęp do szkoleń specjalistycznych,
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.