Personnel Service to firma zajmująca się rekrutacją i zatrudnianiem pracowników na potrzeby pracodawców w Polsce.
Specjalizujemy się m.in. w doradztwie personalnym, outsourcingu, leasingu pracowniczym, obsłudze zatrudnienia.
Nasi klienci reprezentują głównie takie sektory jak: automotive, R&D, RTV/AGD, przemysł ciężki oraz SSC/BPO.
Specjalista w Biurze Zarządu
Piekary Śląskie
Zakres obowiązków:
- Organizacja pracy Biura Zarządu - organizacja spotkań, organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
- Obsługa Klientów wewnętrznych i zewnętrznych Spółki,
- Wykonywanie tłumaczeń oraz współpraca z tłumaczami,
- Prowadzenie rejestrów dokumentów Spółki (protokoły, uchwały, umowy i inne) wraz z kontrolą terminu ich obowiązywania,
- Uczestniczenie w spotkaniach, protokołowanie,
- Prowadzenie działań reklamowych i promocyjnych Spółki, zakup upominków, artykułów reklamowych na potrzeby Spółki
- Uczestniczenie w tworzeniu i realizacji komunikacji wewnętrznej Spółki,
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowana anglistyka),
- Doświadczenie na stanowisku sekretarki/ asystentki – min. 1 rok,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i innych,
- Wysoka kultura osobista,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Dokładność i skrupulatność,
- Komunikatywność,
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach światowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.