Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18% powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej.
W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia, oraz TAURON Ciepło. TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Sprzedaż sp. z o.o. największy sprzedawca energii elektrycznej zatrudni:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie we wprowadzaniu produktu na rynek.
- Wiedza na temat zasad budowania oferty oraz produktów dla klientów masowych (gospodarstwa domowe oraz Małe i Średnie Przedsiębiorstwa).
- Wiedza w zakresie procesów sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta oferty dla klientów masowych (gospodarstwa domowe oraz Małe i Średnie Przedsiębiorstwa).
- Znajomość teorii zachowań klientów masowych (gospodarstwa domowe oraz Małe i Średnie Przedsiębiorstwa)
- Wiedza z zakresu zarządzanie projektem.
- Duży stopień samodzielności w zakresie realizacji zadań, otwartość i gotowość do uczenia się i poszerzania kwalifikacji.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Kreatywność, innowacyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
- Zaangażowanie oraz determinacja w realizację powierzonych zadań.
- Komunikatywność oraz efektywność w nawiązywaniu i rozwijaniu kontaktów interpersonalnych.
- Podstawowa wiedza z zakresu prawa dotyczącego rynku masowego (gospodarstwa domowe oraz Małe i Średnie Przedsiębiorstwa).
- Skuteczność i szybkość w działaniu.
- Orientacja na klienta oraz osiągnięcia.
- Otwartość na zmiany.
- Umiejętność pracy zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym.
- Zdolności do analizy oraz syntezy.
- Umiejętność planowania i przewidywania.
- Umiejętność pracy w grupie, jak również dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętności prezentowania przed dużym audytorium.
- Osiąganie celów przy zachowaniu dobrych relacji z otoczeniem.
- Ambicja.
- Prawo jazdy kategorii „B”.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Projektowanie oraz wdrażanie nowych produktów, usług do sprzedaży (od koncepcji do wdrożenia).
- Zarządzanie bieżącą ofertą produktową, a także jej rozwój (zarządzanie cyklem życia produktów). Planowanie rozwoju istniejących produktów i usług oraz realizacja planów.
- Aktualizacja bieżącej oferty prezentowanej w poszczególnych kanałach sprzedażowych oraz oferty dedykowanej do poszczególnych kampanii sprzedażowych.
- Przygotowywanie oferty pod kampanie sprzedażowe i marketingowe.
- Plan rozwoju nowych produktów i usług oraz ich wdrażanie do momentu kiedy osiągną pełną funkcjonalność sprzedażową.
- Na etapie budowy nowego produktu zaprojektowanie oraz wdrożenie procesów i procedur sprzedaży i posprzedażowych, przygotowanie organizacji i zasobów do ofertowania i sprzedaży oraz obsługi i rozliczania nowych produktów i usług.
- Standaryzacja dokumentów produktowych.
- Pozyskiwanie oraz współpraca z Partnerami w ramach tworzonych nowych produktów pakietowych.
- Możliwość tworzenia oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań produktowych, ambitnymi projektami.
- Ciekawą pracę w dynamicznym zespole.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia.
- Pracowniczy Program Emerytalny.
- Możliwość pracy w Spółce, która posiada ponad 5 mln klientów i należy do jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce.