Specjalista w Biurze Administracji

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
5 dni temu

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista w Biurze Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/BA/06/24
Główne zadania:
  • Realizowanie zadań w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów m.in.:
    • przygotowywanie informacji/ opinii w zakresie funkcjonowania elektronicznego obiegu dokumentów;
    • aktualizacja instrukcji użytkownika systemu i procedur pracy;
    • wsparcie dla pracowników w obsłudze systemu;
    • monitoring prawidłowości pracy w systemie EZD m. in. w zakresie prawidłowej obsługi pism i spraw;
    • przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników;
    • współpraca z archiwistą w zakresie rozwoju i wdrażania usprawnień i integracji systemu eDok z innymi systemami np. eDoręczenia oraz prac związanych ze zmianą JRWA lub modyfikacją kolejnych klas JRWA w systemie.
  • Aktualizacja danych w aplikacji Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją m.in.:
    • realizacja wniosków o modyfikację/nadanie uprawnień;
    • aktualizacja danych użytkowników i struktury organizacyjnej;
    • obsługa incydentów i problemów aplikacyjnych;
    • tworzenie raportów, analiz i statystyk.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
  • Wykształcenie wyższe;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Umiejętność redagowania informacji, procedur, instrukcji.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie archiwistyki lub kurs kancelaryjno-archiwalny I lub II stopnia;
  • Podstawowa znajomość norm prawnych w zakresie zarządzania dokumentami, w szczególności:
    • ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
    • rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  • 6 miesięcy w pracy jako archiwista, pomoc w archiwum;
  • Doświadczenie w pracy w systemie EZD;
  • Udział w konferencjach/ spotkaniach/ szkoleniach z zakresu EZD.
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • premię regulaminową
  • prywatną opiekę medyczną
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • szkolenia
  • atrakcyjną lokalizację
  • wydarzenia integracyjne
  • programy socjalne
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.

Termin zgłoszeń: 4 lipca 2024 r.
 
Inne informacje:
  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa

Dlaczego warto?

Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.

Podobne oferty