Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista w Biurze Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/BA/SODISA/05/24
Główne zadania:
- Administrowanie aplikacją EZD m.in.:
- dbanie o prawidłową konfigurację systemu;
- zarządzanie parametrami systemu;
- realizacja wniosków o modyfikację/nadanie uprawnień;
- określanie niestandardowych uprawnień i tworzenie nowych ról;
- aktualizacja danych użytkowników i struktury organizacyjnej;
- obsługa incydentów i problemów aplikacyjnych;
- zakładanie i usuwanie rejestrów uniwersalnych;
- kontrola procesu przekazywania spraw w eDok pomiędzy komórkami organizacyjnymi i pracownikami;
- tworzenie i zarządzanie składami chronologicznymi;
- tworzenie szablonów dokumentów i słowników;
- tworzenie raportów, analiz i statystyk.
- Zarządzanie dokumentacją elektroniczną w PARP m.in.:
- realizacja optymalizacji procesów w obszarze elektronicznego obiegu dokumentu;
- obsługa systemów dot. obiegu dokumentacji, w tym wdrażanie ewentualnych usprawnień z zakresu integracji eDok z innymi systemami np. eDoręczenia oraz rozwój eDok o nowe funkcjonalności;
- testowanie i weryfikowanie zmian w systemie eDok przed wprowadzeniem aktualizacji na tzw. produkcję oraz współpraca z dostawcą systemu w tym zakresie;
- przeprowadzenie procesu ewentualnej zmiany eDok na inny system klasy EZD;
- aktualizacja udostępnianych informacji o systemie e-Dok m.in.: procedur pracy, instrukcji użytkownika, procedur awaryjnych;
- tworzenie bazy wiedzy, pomoc współpracownikom;
- kwartalny monitoring prawidłowości pracy w systemie eDok w zakresie prawidłowej obsługi pism i spraw;
- przygotowywanie informacji, opinii oraz udzielanie koordynatorom porad merytorycznych w zakresie funkcjonowania elektronicznego obiegu dokumentów;
- analiza zgłoszeń pracowników w zakresie wprowadzenia zmian w systemie oraz współpraca z dostawcą oprogramowania w zakresie ich usuwania;
- udział w pracach związanych ze zmianą JRWA lub modyfikacją kolejnych klas JRWA w systemie;
- współudział w tworzeniu procedur i planów awaryjnych;
- współudział we wdrażaniu systemów informatycznych w obszarze obiegu kancelaryjnego, archiwum i e-usług.
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- Wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
- Doświadczenie w pracy w systemie EZD
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność redagowania informacji, procedur, instrukcji.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- Doświadczenie związane z administrowaniem i rozwojem systemu klasy EZD (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją)
- Doświadczenie we wdrażaniu/zmianie systemu EZD
- Ogólna znajomość przepisów w zakresie funkcjonowania systemów EZD w urzędach administracji publicznej
- Udział w konferencjach/ spotkaniach/ szkoleniach z zakresu EZD
- Umiejętność tworzenia planów, analiz i raportów
- Samodzielność w poszukiwaniu i proponowaniu rozwiązań.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.