Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko specjalisty
w Archiwum Uniwersytetu Wrocławskiego
Nazwa stanowiska: specjalista (pełniący funkcję koordynatora czynności kancelaryjnych)
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba etatów: 1
- Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i stosowaniem przepisów kancelaryjno-archiwalnych w Uniwersytecie Wrocławskim.
- Nadzór merytoryczny nad filiami Archiwum Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Aktualizacja Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt i Instrukcji Kancelaryjnej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz konsultowanie i przygotowywanie niezbędnych zmian w obowiązujących przepisach wewnętrznych.
- Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w jednostkach Uczelni, kompletowaniem i przechowywaniem dokumentacji papierowej oraz pomoc merytoryczna przy przygotowaniu akt do przekazania do archiwum lub brakowania.
- Cykliczne szkolenie pracowników uczelni w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją od momentu wpływu do momentu przechowywania akt spraw zakończonych i przygotowania dokumentacji, celem przekazania do Archiwum UWr lub brakowania.
- Przygotowanie materiałów szkoleniowych i wytycznych dotyczących wykonywania czynności kancelaryjnych oraz umieszczanie ich na platformie e-learningowej i stronie internetowej Uczelni.
- Podejmowanie innych, niezbędnych działań usprawniających obieg dokumentacji zarówno papierowej jak i elektronicznej w Uczelni.
- Udział w zespołach roboczych dotyczących wdrażania i funkcjonowania EZD oraz innych systemów teleinformatycznych, a także obiegu dokumentacji papierowej i elektronicznej w Uczelni.
- Ścisła współpraca z Archiwum Uniwersytetu Wrocławskiego i Archiwum Państwowym we Wrocławiu w zakresie określania właściwego postępowania z dokumentacją.
- Informowanie Dyrektora Generalnego i Dyrektora Archiwum Uniwersytetu Wrocławskiego o stwierdzonych nieprawidłowościach i problemach związanych z wykonywaniem czynności kancelaryjnych w Uczelni.
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Minimum 4-letni staż pracy.
- Znajomość przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów kancelaryjno-archiwalnych Uczelni.
- Zdolności komunikacyjne, interpersonalne i organizacyjne.
- Udokumentowany staż pracy w uczelni wyższej/administracji publicznej.
- Doświadczenie w pracy w archiwum, składnicy akt lub na stanowisku koordynatora czynności kancelaryjnych.
- Znajomość systemów teleinformatycznych klasy EZD.
- Doświadczenie w zarządzaniu dokumentacją jednostki, w tym w obszarze archiwizacji.
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, instruktaży dla pracowników.
- Znajomość języka angielskiego/niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
- Duża asertywność i samodzielność w działaniu.
- Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
- Możliwość skorzystania z karty multisport.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
- Preferencyjne pożyczki.
Poznaj
Uniwersytet Wrocławski
"Uniwersytet Wrocławski to ponad 3,5 tysiąca stanowisk pracy – stanowisk dla naukowców, ale także personelu technicznego i administracyjnego. Szukamy do pracy wybitnych naukowców, świetnych dydaktyków, badaczy do pracy w grantach, ale także pracowników Ogrodu Botanicznego, informatyków, dokumentalistów czy samodzielnych specjalistów.
Uniwersytet Wrocławski posiada tytuł Uczelni Badawczej jako jedyna uczelnia na Dolnym Śląsku i jedna z dziesięciu w kraju. Uniwersytet Wrocławski jest uczelnią otwartą na nowych ludzi, na potrzeby studentów i pracowników, na nowe wyzwania"