Ogłoszenie numer: 169060, z dnia 2011-10-21
Doradztwo Personalne SET
Doradztwo Personalne SET istnieje na rynku od listopada 1998 roku. Założycielem firmy jest Teresa Sztomberska - Ejdys, psycholog i pedagog, trener oraz coach, posiadająca wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów, treningów interpersonalnych oraz udzielaniu porad psychologicznych. Zajmujemy się również rekrutacją pracowników, szkoleniami oraz pracą tymczasową
Dla naszego Klienta, firmy z branży wyrobów spożywczych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista utrzymania ruchu
Miejsce pracy: małopolskie, Płock w woj. mazowieckim
Opis stanowiska
- miejsce pracy: Płock w woj. mazowieckim
- obsługa infrastruktury (kotłownia, stacja uzdatniania wody, oczyszczalnia),
- utrzymywanie maszyn i urządzeń w ruchu na zmianach produkcyjnych,
przezbrajanie linii, - remonty oraz konserwacje maszyn i urządzeń,
- współpraca z działem projektów i inwestycji,
- nadzór nad stanem technicznym urządzeń,
- opracowywanie specyfikacji technicznych,
- organizacja, prowadzenie montażu i uruchomień linii produkcyjnych oraz innych obiektów.
Wymagania
- wykształcenie średnie techniczne w kierunku mechanicznym lub pokrewnym, wyższe mile widziane,
- minimum 3 - letnie doświadczenie w utrzymaniu ruch – naprawie maszyn
- doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w branży spożywczej,
- doświadczenie w pracy z układami hydrauliki, pneumatyki.
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej, projektów technicznych maszyn i linii produkcyjnych,
- chęć rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
- kandydatów powinny cechować dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole, silna motywacja oraz operatywność, a także odpowiedzialność
- dyspozycyjność - praca na tym stanowisku wymaga krótkich wyjazdów służbowych
- mile widziane uprawnienia spawalnicze
- znajomość obsługi PC i oprogramowania MS Office
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.