Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i należy do grona pięciu największych producentów w swojej branży w Europie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1200 pracowników. W ofercie firmy znajduje się 65 typów produktów. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 60 000 naczep i przyczep. Trafiają one do 35 krajów, w tym m.in.: do Polski, Niemiec, Francji i Włoch, a także do krajów Azji i Afryki. Grupa Wielton posiada dwa zakłady produkcyjne: w Polsce oraz we Francji, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Spółka została nagrodzona przez Ministerstwo Gospodarki tytułem „Orła Eksportu” przyznawanym przedsiębiorstwom najprężniej rozwijającym sprzedaż za granicą. W 2015 r. Wielton otrzymał status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Już dziś firma współpracuje z instytutami i uczelniami w Polsce i za granicą, a Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w tej części Europy stację do całopojazdowego badania naczepy.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
- realizacja zadań służby BHP, wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów,
- rozwój i ciągle doskonalenie istniejącego Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zakresie BHP,
- tworzenie, nadzorowanie i doskonalenie dokumentacji związanej z Systemem Zarządzania BHP,
- współpraca z kierownictwem firmy w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP,
- doradztwo z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu BHP,
- przeprowadzanie analiz stanu BHP, ocen zgodności z mającymi zastosowanie przepisami prawa i innymi oraz sporządzanie odpowiednich raportów,
- inicjowanie projektów, nowych rozwiązań dotyczących BHP,
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników i podwykonawców,
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakresie BHP dla pracowników i podwykonawców,
- nadzór nad wskaźnikami BHP.
- wykształcenie wyższe w zakresie BHP,
- praktyczna znajomość przepisów BHP i prawa pracy,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- umiejętność przeprowadzania szkoleń i audytów wewnętrznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office),
- umiejętność współpracy z ludźmi na różnym poziomie struktury organizacyjnej,
- mile widziane doświadczenie we wdrażaniu i rozwijaniu Systemu Zarządzania BHP w firmach produkcyjnych,
- dyspozycyjność, rzetelność, samodzielność,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- pracę w firmie, która jest liderem w swojej branży,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- wsparcie w rozwoju zawodowym osób niepełnosprawnych,
- pakiet socjalny dostosowany do potrzeb pracownika.