To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Główne obowiązki:
- Udział w przygotowywaniu założeń i Regulaminów konkursów do POWER
- Udział w ocenie wniosków o dofinansowanie
- Prowadzenie zamówień publicznych na potrzeby realizacji Działań z POWER
- Sporządzanie sprawozdań i raportów nt. stanu realizacji projektu
- Obsługa baz danych, w tym obsługa Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych (SOWA) oraz SL2014
- Przygotowywanie komunikatów na temat realizowanych z POWER Działań
- Udział w prowadzeniu projektów edukacyjnych
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe magisterskie
- Doświadczenie zawodowe:
- Specjalista – min. 2 lata w pracy w administracji publicznej oraz min. 1 rok we wdrażaniu lub rozliczaniu projektów współfinansowanych z EFS lub prowadzeniu projektów edukacyjnych lub analitycznych dla przedsiębiorców
- Starszy specjalista - min. 3 lata w pracy w administracji publicznej oraz min. 2 lata we wdrażaniu lub rozliczaniu projektów współfinansowanych z EFS lub prowadzeniu projektów edukacyjnych lub analitycznych dla przedsiębiorców
- Znajomość zagadnień związanych z wdrażaniem funduszy strukturalnych w okresie 2014-2020 oraz realizacją zamówień publicznych:
- Bardzo dobry poziom znajomości z zakresu wdrażania projektów szkoleniowych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
- Bardzo dobra znajomość aktów prawnych i dokumentów programowych związanych z wdrażaniem Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce
- Znajomość procedur udzielania zamówień ze środków publicznych w jednostkach administracji publicznej
- Znajomość zagadnień z zakresu komunikacji działań publicznych
- Znajomość zagadnień z zakresu prowadzenia działań edukacyjnych lub analitycznych dla przedsiębiorców
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobry poziom obsługi MS Office
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu ekonomii, finansów, komunikacji i marketingu
- Znajomość zagadnień z zakresu przedsiębiorczości, zarządzania strategicznego, zamówień publicznych
Inne:
- Rzetelność, skrupulatność, kreatywność, poszukiwanie nowych rozwiązań
- Dobra organizacja czasu pracy
- Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Udział w interesujących projektach
- Zatrudnienie w Centrum Warszawy
* Oferta pracy tymczasowej
Poznaj
FALLWORK Sp zo.o.
Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego FallWork Sp. z o.o. to lider w branży HR. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie usług personalnych świetnie znamy wszystkie sekrety współczesnego rynku pracy. Wiemy, jak trudno jest wielu firmom znaleźć pracowników, którzy spełnią oczekiwania i sprawdzą się w pracy. Wiemy też, jak trudno jest wielu kandydatom znaleźć odpowiednią posadę, na jakiej będą mogli wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności oraz rozwijać się zgodnie ze swoimi zainteresowaniami. Dlatego nasze działanie polega na pośredniczeniu między tymi grupami. Wiemy, czego oczekują pracodawcy i jak do nich dotrzeć. Dysponujemy rozbudowaną bazą kontaktów we wszystkich liczących się branżach, a naszymi Klientami są największe firmy polskie i zagraniczne. Dla naszych Klientów szukamy najlepszych pracowników. Prowadzimy rekrutacje zarówno na stanowiska szeregowe, jak i kierownicze.