Specjalista / Starszy specjalista
w Wydziale Leczenia za Granicą
w Dziale Zwrotu Kosztów
w Departamencie Współpracy Międzynarodowej
Numer ogłoszenia: DWM/23/38
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 06.03.2023 r.
Szczegóły oferty
- współpraca z krajowymi punktami kontaktowymi do spraw transgranicznej opieki zdrowotnej innych państw członkowskich UE lub EOG oraz z Komisją Europejską w zakresie realizacji przepisów dyrektywy 2011/24/UE;
- przygotowywanie materiałów informacyjnych publikowanych na portalu Krajowego Punktu Kontaktowego do spraw transgranicznej opieki zdrowotnej;
- udzielanie informacji, o których mowa w art. 97a ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w ramach pełnienia funkcji Krajowego Punktu Kontaktowego do spraw transgranicznej opieki zdrowotnej;
- opracowywanie wytycznych dla oddziałów wojewódzkich Funduszu w celu jednolitego prowadzenia postępowań administracyjnych w zakresie zwrotu kosztów świadczeń, o którym mowa w art. 42b ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
- kontrola merytoryczna not księgowych wystawionych przez oddziały wojewódzkie Funduszu z tytułu zwrotu kosztów świadczeń, o którym mowa w art. 42b ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w celu dokonywania przez Biuro Księgowości płatności na rzecz oddziałów;
- sporządzanie sprawozdań dotyczących realizowanych przez Fundusz zadań w oparciu o przepisy dyrektywy 2011/24/UE;
- nadzór nad systemem umożliwiającym rozliczanie kosztów świadczeń wynikających z przepisów art. 42b ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz nad systemem wspierającym udzielanie informacji związanych z dyrektywą 2011/24/UE.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe
- Lata pracy zawodowej:
- Stanowisko specjalisty:
- minimum 3 lata pracy zawodowej
- Stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 4 lata pracy zawodowej
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/ zaświadczeniem o zatrudnieniu/ aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów rozdziału 2A ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w szczególności z zakresu zwrotu kosztów świadczeń, o którym mowa w art. 42b ww. ustawy;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2;
- znajomość na poziomie zaawansowanym obsługi pakietu MS Office, w tym w szczególności programu MS Excel;
- umiejętność analizy i formułowania wniosków;
- umiejętność redagowania tekstów urzędowych;
- umiejętność pracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy własnej;
- łatwość przyswajania wiedzy.
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW