Najnowsze oferty pracy

  • Główny Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
    4 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Siedziba w Gdańsku Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z aktywnością polskiego sektora kosmicznego,...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Obsługi Programu IDUB

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...
  • Specjalista ds Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Lębork Specjalista ds. Administracyjnych Lębork
Specjalista / Starszy specjalista w rejonie dróg wojewódzkich

Specjalista / Starszy specjalista w rejonie dróg wojewódzkich

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
Lębork, ul. Słupska 18
5 500 - 6 500 zł brutto/mies.
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
100 dni temu

Ogłoszenie numer: 9248657, z dnia 2024-09-12

Wymiar etatu: Pełen etat

Stanowisko: od specjalisty do starszego specjalisty

Wydział/Rejon: Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku

Miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich, Lębork ul. Słupska 18

Termin składania dokumentów: 17-09-2024

Specjalista / Starszy specjalista w rejonie dróg wojewódzkich

Miejsce pracy: Lębork, ul. Słupska 18

Nr Ref.: 42/2024

 

Opis stanowiska

  • Przygotowanie i prowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych organizowanych przez Rejon, w tym zamówień których wartość nie przekracza kwoty 10 000 złotych.
  • Udział w pracach komisji odbiorowych dla zamówień mieszczących się w zakresie merytorycznych zadań Rejonu.
  • Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z prowadzeniem robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg.
  • Dokonywanie systematycznych objazdów dróg zlokalizowanych w granicach działania Rejonu celem oceny stanu dróg, urządzeń drogowych i obiektów inżynierskich, rejestrowanie w dzienniku objazdów dróg wszelkich zauważonych usterek,
  • Przekazywanie i odbiorów pasa drogowego oraz kontrola jakości i terminowości wykonania robót obcych przez innych wykonawców, sporządzanie właściwej dokumentacji.
  • Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działania Rejonu.

Wymagania

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe,
  • obsługa komputera - MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • znajomość ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo o ruchu drogowym, prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane,
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego.
Wymagania dodatkowe:
  • mile widziany kierunek wykształcenia: budownictwo, specjalność inżynieryjno-drogowa,
  • mile widziane osoby ze stażem w jednostce administracji publicznej,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • skrupulatność i terminowe wykonywanie zadań
Wymagane dokumenty:
  • życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem
  • list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kserokopie świadectw pracy – dopuszcza się złożenie zaświadczenia o zatrudnieniu, które dokumentuje bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • zgoda kandydata na przetwarzanie danych i obowiązek informacyjny administratora*
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

* link do pobrania dokumentów znajduje się w formularzu aplikacyjnym lub na końcu ogłoszenia
UWAGA: Aplikacje bez wszystkich wymaganych dokumentów nie będą uczestniczyły w rekrutacji!

Sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
  • za pomocą przycisku aplikowania,
  • osobiście pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Mostowa 11a, 80-778 Gdańsk na kopercie zawierającej dokumenty aplikacyjne należy wpisać numer ogłoszenia,
  • pocztą tradycyjną (liczy się data wpływu do ZDW w Gdańsku),
  • za pośrednictwem platformy ePUAP,

Oferujemy

Warunki pracy na stanowisku:
  • praca w godzinach: 7.00 - 15.00
  • praca w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku, ul. Słupska 18
  • praca częściowo w terenie
  • praca w zespole
  • codzienny kontakt telefoniczny
  • obsługa sprzętu biurowego, komputerowego (w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie), praca na dokumentach
  • Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami - https://zdw-gdansk.biuletyn.net/?bip=1&cid=25&bsc=N
Informacje dodatkowe:
  • Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: od 5500 zł do 6500 zł + dodatek za wysługę lat (przysługuje po 5 latach pracy w wysokości wynoszącej 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego).
  • Wysokość wynagrodzenia jest ustalana w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji.
  • Oferujemy także inne świadczenia związane z pracą przysługujące na zasadach określonych w regulaminie wynagradzania, w tym dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”, nagrody i premie oraz bogaty pakiet ZFŚS w postaci „wczasów pod gruszą”, dofinansowania do przedszkoli, bony upominkowe dla dzieci, dodatek rowerowy. Istnieje możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach. Atutem jest dostępny parking.
  • W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
  • Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu do Zarządu) oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną protokolarnie zniszczone.
  • Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
  • W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie kolejnego etapu rekrutacji.
  • Osoby zaproszone do kolejnego etapu rekrutacji – tj. rozmowy kwalifikacyjnej zobowiązane są do okazania oryginałów wszystkich dokumentów aplikacyjnych.
  • Osoby, które nie spełniają wymogów formalnych - nie będą informowane.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku (www.zdw-gdansk.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Dróg Wojewódzkich, ul. Mostowa 11 a.
  • Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Zarządzie Dróg Wojewódzkich zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  • Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Spraw Pracowniczych Zarządu Dróg Wojewódzkich przez okres 3 miesięcy od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru.  W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów.
  • Zarząd Dróg Wojewódzkich nie odsyła dokumentów kandydatom.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w sierpniu 2024r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6%.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel
Link do pobrania dokumentów: https://zdw-gdansk.biuletyn.net/?bip=1&cid=41
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Główny Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
    4 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Siedziba w Gdańsku Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z aktywnością polskiego sektora kosmicznego,...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Kontraktowych

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Obsługi Programu IDUB

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...
  • Specjalista ds Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...