Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Organizacji
w Gabinecie Prezesa Funduszu
Numer ogłoszenia: GPF/21/221
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 02.11.2021 r.
Szczegóły oferty
- utrzymanie i nadzór nad rozbudową systemu elektronicznego obiegu dokumentów EZD;
- wsparcie użytkowników końcowych w obsłudze systemu elektronicznego obiegu dokumentów EZD;
- zarządzanie uprawnieniami użytkowników: nadawanie, weryfikacja, zmiana, odwoływanie uprawnień do aplikacji informatycznych Funduszu;
- tworzenie instrukcji dla użytkowników końcowych z systemu elektronicznego obiegu dokumentów EZD;
- prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych obsługi systemu elektronicznego obiegu dokumentów EZD.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe lub średnie
- Lata pracy zawodowej:
Stanowisko specjalisty:- - minimum 5 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego
- - minimum 3 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego
- - minimum 6 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego
- - minimum 4 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego
Uwaga – prosimy dołączyć wszystkie dokumenty zgodnie z punktem „Wymagane dokumenty” opisanym w dalszej części ogłoszenia.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi i bardzo dobra znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów EZD,
- podstawowa znajomość funkcjonowania platformy ePUAP,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i składowych pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint),
- wiedza z zakresu obiegu dokumentacji,
- umiejętność analizy dokumentacji i instrukcji,
- umiejętność organizacji pracy własnej, rozkładanie zadań do realizacji przy uwzględnieniu ilości i stopnia trudności, zapewnienie ciągłości pracy,
- umiejętność sprawnego i skutecznego działania w trudnych sytuacjach oraz podejmowania szybkiej reakcji na pojawiające się trudne sytuacje i przystosowania się do nich,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność rozmowy z użytkownikiem końcowym;
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- podstawowa umiejętność programowania MS SQL, PL/SQL,
- znajomość środowiska baz danych MS SQL Server i Microsoft Server na poziomie Administratora Aplikacji,
- umiejętność testowania i weryfikowania narzędzi informatycznych,
- znajomość programów do skanowania dokumentacji – KOFAX,
- umiejętność prowadzenia szkoleń i rozwiązywania trudnych problemów,
- dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i myślenia analitycznego.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW