W ramach zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu:
Realizacja zadań administracyjno-technicznych, w tym w szczególności:
- Obsługa administracyjno-techniczna Departamentu;
- Przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji kierowanej do Departamentu;
- Prowadzenie archiwizacji dokumentów Departamentu;
- Prowadzenie sekretariatu Departamentu;
- Obsługa rejestrów kancelaryjnych;
- Wykonywanie zadań organizacyjno-technicznych;
- Przygotowywanie projektów standardowej korespondencji;
- Prowadzenie spraw kadrowych (urlopy, szkolenia, ewidencje);
- Wsparcie pozostałych sekcji w zakresie realizacji zadań.
W ramach zadań związanych z Sekcją Kontraktacji Projektów:
Wsparcie Sekcji w realizacji działań związanych z procesem kontraktacji projektów dofinansowywanych z Programu Europejskie Fundusze dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) - 2.1.1 PRIORYTET I w zakresie: Celu szczegółowego d - wsparcie przedsiębiorców i dostosowanie do zmian oraz celu szczegółowego g - w zakresie identyfikacji potrzeb kompetencyjnych na rynku pracy, w tym w szczególności:
- wsparcie opiekunów konkursów w działaniach związanych z ogłaszaniem naborów oraz procesami składania wniosków o dofinansowanie projektów;
- pełnienie roli Sekretarza Komisji Oceny Projektów (KOP);
- obsługa procesów zawierania umów o dofinansowanie projektów;
- współpraca z ekspertami zaangażowanymi w procesy oceny wniosków o dofinansowanie projektów;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przygotowanie informacji planistyczno-sprawozdawczych dotyczących realizowanych zadań.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie: wyższe, minimum licencjat
- Doświadczenie zawodowe: min. 2 lata
- Doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej, biurowej – min. 1 rok
- Poziom obsługi programów komputerowych - bardzo dobry poziom obsługi MS Office, w szczególności: Word, Excel, PowerPoint.
Inne:
- Umiejętności interpersonalne – komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność, umiejętności współpracy w zespole, szybkie uczenie się, organizacja pracy, efektywność, zaangażowanie, dokładność.
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: Wykształcenie wyższe na kierunkach obejmujących: zarządzanie, administracja, nauki społeczne
- Znajomość zagadnień z zakresu: aktów prawnych i dokumentów programowych związanych z kontraktowaniem projektów finansowanych ze środków publicznych lub realizacji projektów szkoleniowych/ doradczych lub rozwoju przedsiębiorczości.
Oferujemy:
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- Regulaminową premię kwartalną
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
- Możliwość skorzystania z karty multisport
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.