Ogłoszenie numer: 6944898, z dnia 2022-05-16
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy Specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: S/SS/DIP/04/22
Opis stanowiska
Sekcja Kontraktowania
Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania, w szczególności:
- udział w pracach Komisji Oceny Projektów,
- udział w procesie aktualizacji dokumentów programowych,
- opracowywanie propozycji procedur obsługi procesu kontraktowania w zakresie przewidzianym dla PARP/Departamentu oraz proponowanie ich aktualizacji,
- realizacja zadań wynikająca z procedur dotyczących procesu kontraktowania w zakresie przewidzianym dla PARP/Departamentu,
- weryfikacja dokumentów na etapie procesu zawierania umów z wnioskodawcami,
- obsługa baz danych i innych narzędzi informatycznych udostępnionych pracownikowi, w tym analiza danych,
- przygotowywanie opracowań i analiz dotyczących złożonych wniosków o dofinansowanie,
- przygotowywanie prezentacji na temat projektów wybranych do dofinansowania,
- przygotowywanie zmian do zawartych umów o dofinansowanie projektów.
Sekcja Wdrażania
Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności:
- udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów i rozwiązywania umów o dofinansowanie,
- udział w procesie rozpatrywania odwołań beneficjentów od wyniku weryfikacji wniosków o wprowadzenie zmian do umów/wniosków o płatność/rozwiązania umów,
- przygotowywanie korespondencji z beneficjentami,
- uczestnictwo w procesie wprowadzania zmian do umów o dofinansowanie, niezbędnych do rozliczenia przyznanego dofinansowania,
- udział w przygotowywaniu lub aktualizacji dokumentów i procedur związanych z realizacją zadań departamentu,
- przygotowywanie danych i informacji do sprawozdań, raportów i analiz,
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
- przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.
Wymagania
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie wyższe (minimum licencjat),
- minimum 1,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
- znajomość narzędzi biurowych MS Office Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel),
- wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność współpracy w grupie,
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe (magisterskie) - preferowany profil: ekonomiczny, prawny, administracyjny,
- doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych,
- znajomość zagadnień merytorycznych:
- podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,
- uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości.
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- obsługa klienta.
Oferujemy
- umowę o pracę
- premię regulaminową
- prywatną opiekę medyczną
- grupowe ubezpieczenie na życie
- szkolenia
- atrakcyjną lokalizację
- wydarzenia integracyjne
- programy socjalne
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.