Ogłoszenie o rekrutacji nr 18/2020
Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale do Spraw Komunikacji w Biurze Administracyjnym
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 18/2020
Podstawowe obowiązki:
- Prowadzenie spraw w zakresie informacji i promocji programów/instrumentów wdrażanych przez CUPT.
- Prowadzenie działań z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej CUPT.
- Udział w działaniach informacyjnych i promocyjnych organizowanych przez właściwe instytucje w ramach systemu wdrażania Funduszy Europejskich w sektorze transportu w Polsce.
- Udzielanie wsparcia merytorycznego beneficjentom w zakresie informacji i promocji projektów.
- Redagowanie informacji prasowych.
- Monitoring mediów.
- Realizacja procesu wydawniczego (publikacje CUPT).
- Organizacja wydarzeń CUPT lub realizowanych z udziałem CUPT/w partnerstwie z CUPT.
- Redagowanie treści w intranecie, na stronie internetowej CUPT oraz BIP.
- Prowadzenie strony internetowej CUPT i strony w BIP.
- Prowadzenie profili CUPT w mediach społecznościowych.
- Przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych w zakresie działań prowadzonych przez Wydział do Spraw Komunikacji.
- Przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, drukarniami itp.
- Prowadzenie spraw z zakresu udostępniania informacji publicznej.
- Dbałość o kompletność akt, ich właściwe przechowywanie i zabezpieczanie.
- Informowanie o nieprawidłowościach w wykorzystaniu funduszy UE.
- Prowadzenie działań w zakresie kontroli zarządczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
- Wykonywanie innych zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem, zgodnie z poleceniem przełożonego.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: dziennikarstwo, polonistyka, anglistyka, lingwistyka stosowana, komunikacja społeczna, socjologia, prawo.
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną.
Wymagania dodatkowe:
- Łatwość komunikacji oraz nawiązywania kontaktów w środowisku międzynarodowym.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość programów do obsługi graficznej – Canva, Photoshop i inne.
- Umiejętność redagowania treści w języku polskim i angielskim; lekkie pióro.
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych.
- Znajomość wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji zewnętrznej.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej oraz umiejętności interpersonalne.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Inicjatywa, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Dbanie o jakość i terminowość realizacji powierzonych obowiązków.
- Gotowość do podróży służbowych, w tym zagranicznych.
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.
Wykaz Dokumentów aplikacyjnych:
- CV zawierające dane osobowe, o których mowa w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.)
- List motywacyjny (opcjonalnie)