Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista
w Dziale Zarządzania Procesowego
w Gabinecie Prezesa Funduszu
Numer ogłoszenia: GPF/21/62
Miejsce pracy: Warszawa
Umowa na zastępstwo
Termin składania ofert 09.04.2020 r.
Szczegóły oferty
- opis procesów w narzędziu Aris;
- wsparcie modelerów w opisywaniu procesów.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe lub średnie (stanowisko specjalisty lub starszego specjalisty)
- wyższe (stanowisko głównego specjalisty)
Lata pracy zawodowej:
- w przypadku ubiegania się o stanowisko specjalisty – 5 lat (przy wykształceniu średnim) lub 3 lata (przy wykształceniu wyższym)
- w przypadku ubiegania się o stanowisko starszego specjalisty – 6 lat (przy wykształceniu średnim) lub 4 lata (przy wykształceniu wyższym)
- w przypadku ubiegania się o stanowisko głównego specjalisty – 5 lat (wymagane wykształcenie wyższe)
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy
- zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni dla Ciebie pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW