Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista
w Dziale Informacji, Skarg i Wniosków
w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki
Numer ogłoszenia: DOKiP/22/68
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa na zastępstwo
Termin składania ofert 26.04.2022 r.
Szczegóły oferty
- prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków, w tym przygotowywanie projektów odpowiedzi
- przyjmowanie interesariuszy zewnętrznych w sprawach skarg i wniosków oraz sporządzanie protokołów przyjęcia skargi lub wniosku
- udzielanie informacji dotyczących systemu świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- prowadzenie Rejestru Skarg i Wniosków
- uczestnictwo w kontrolach oddziałów wojewódzkich NFZ w zakresie kompetencji Działu
- współuczestniczenie w opracowywaniu planu pracy, planu kontroli, okresowych sprawozdań wynikających z regulaminu organizacyjnego oraz zestawień na potrzeby innych komórek organizacyjnych
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali NFZ oraz komórkami organizacyjnymi oddziałów wojewódzkich NFZ w zakresie realizowanych zadań
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe lub średnie
- Lata pracy zawodowej:
Stanowisko specjalisty:
- minimum 3 lata - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 5 lat - w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
Stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 4 lata - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 6 lat - w przypadku posiadania wykształcenia średniego;
Stanowisko głównego specjalisty:
- minimum 5 lat (Uwaga: wymagane wyższe wykształcenie).
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej/świadectwem ukończenia szkoły średniej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia
- znajomość przepisów prawa z zakresu systemu świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz z zakresu praw pacjenta
- znajomość zagadnień: funkcjonowanie systemu opieki zdrowotnej, profilaktyki zdrowotnej
- umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego, sprawnego pisania, komunikacji oraz formułowania wniosków
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
- umiejętność samodzielnego ustalania priorytetów przy wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy
- znajomość zagadnień związanych z prostym językiem
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole – również pod presją czasu
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność
- terminowość
- znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych
- nastawienie na wspólne osiąganie celów i determinacja w działaniu
- wysoki poziom motywacji osobistej
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i wysoka kultura osobista
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW