Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departament Usług Proinnowacyjnych

Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departament Usług Proinnowacyjnych

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Warszawa
specjalista mid / senior / ekspert
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departament Usług Proinnowacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 026/24/DPU/S/SS/GS
Główne zadania:

Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania I / II, w szczególności:

  • Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów,
  • Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca  z ekspertami,
  • Udział w panelowym procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie:
    • prowadzenie paneli ekspertów w ramach Komisji Oceny Projektów,
    • ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
    • weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
    • bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
    • przygotowanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami.
  • Udział w przygotowaniu list ocenionych projektów wraz z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków Programów Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) oraz Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej (FEPW),
  • Udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych,
  • Przygotowanie wyznaczonych umów z beneficjentami,
  • Bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań,
  • Udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie
  • Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych
  • w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
  • Udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów.
  • Przygotowanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań, w tym w różnych formach wystąpień publicznych.
Oczekujemy (wymagania konieczne)
  • Wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
  • 2 lata doświadczenia zawodowego (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty)
  • Doświadczenie w zakresie wykonywania pracy biurowej​
  • Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją
  • Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych
  • Znajomość zasad pomocy publicznej
  • Podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp)
  • Podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. podstawowym- A2
  • Sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym
  • MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Umiejętność współpracy oraz organizacji i planowania
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Gotowość do wystąpień publicznych
Dodatkowo (wymagania pożądane):
  • Wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych,
  • studia podyplomowe z ww. dziedzin
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów/ projektów
  • Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego
  • Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu
  • Znajomość zasad rachunkowości
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • Praktyczna znajomość Prawo Zamówień Publicznych (pzp)
  • MS Excel poziom zaawansowany
  • Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • umowę o pracę;
  • premię regulaminową;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • szkolenia;
  • atrakcyjną lokalizację;
  • wydarzenia integracyjne;
  • programy socjalne.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.

Termin zgłoszeń: 20 września 2024 r.
 
Inne informacje:
  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
 
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa

Dlaczego warto?

Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.

Podobne oferty

  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Współpracownik / Współpracowniczka Działu Administracji

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twoje zadania: Organizowanie i obsługa (w tym obsługa techniczna) spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o porządek w magazynie organizacji; Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach w biurze – rozwiązywanie ich samodzielnie lub współpraca z administratorem budynku; Wsparcie w prowadzeniu...
  • Operations and Commercial Manager

    Growth Intelligence Advisors GmbH   Warszawa    praca zdalna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 5 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Job description: The position will report directly to the Managing Partner and work closely with him to manage the network, new and current client relationships, and vendor relationships. The individual should have strong organizational capabilities and be comfortable working in English as the...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych

    PLAY (P4 Sp. z o.o.)   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania: Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i dbanie o obieg dokumentów w biurze Przyjmowanie kurierów i innych dostawców zewnętrznych Digitalizacja archiwum biura i porządkowanie dokumentów zgodnie z ich terminami i wagą; Zamawianie artykułów biurowych Opieka nad...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. umów cywilnoprawnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Główne obowiązki: sporządzanie, zawieranie i rejestracja umów cywilnoprawnych, zgłaszanie umów cywilnoprawnych do ZUS i PUE ZUS, raportowanie umów cywilnoprawnych w systemie POL-on, dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami, komunikacja ze zleceniobiorcami w...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Wsparcia Biznesu - Business Support

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów operacyjnych, zarządzanie danymi, koordynację serwisu oraz administrację umów. Główne obowiązki: Zarządzanie master data, w tym umowami, cennikami oraz bazą klientów. Rozliczanie prac dodatkowych....
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dot. placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie sieci...
  • Młodszy Specjalista ds. administracji

    Brush Brothers sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta polska, kurier) archiwizacja dokumentacji; dbanie na bieżąco o zaopatrzenie i porządek w biurze; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sprzętów biurowych; przyjmowanie gości biura oraz obsługą spotkań; organizacja podróży...