PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania w szczególności:
- Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów,
- Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca z ekspertami,
- Udział w panelowym procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie:
- prowadzenie paneli ekspertów w ramach Komisji Oceny Projektów,
- ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
- weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
- bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
- przygotowanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami.
- Udział w przygotowaniu list ocenionych projektów wraz z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków Programów Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) oraz Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej (FEPW),
- Udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych,
- Przygotowanie wyznaczonych umów z beneficjentami,
- Bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań,
- Udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie,
- Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
- Udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów.
- Przygotowanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań.
- Wykształcenie:
- Wyższe (minimum licencjat).
- Doświadczenie zawodowe:
- min. 2 lata doświadczenia zawodowego (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
- Doświadczenie w zakresie wykonywania pracy biurowej.
- Wiedza:
- Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją.
- Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych.
- Znajomość zasad pomocy publicznej.
- Podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp).
- Podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. podstawowym.
- Umiejętności:
- Sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
- Umiejętność współpracy oraz organizacji i planowania.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Gotowość do podróży służbowych.
- Gotowość do wystąpień publicznych
- wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin;
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub kontraktowaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty,
- 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).;
- doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego;
- wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych;
- znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu;
- znajomość zasad rachunkowości;
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym;
- praktyczna znajomość pzp;
- MS Excel poziom zaawansowany (samodzielne generowanie wybranych grup danych, projektowanie ich formatu itp.);
- prawo jazdy kat. B (czynna umiejętność prowadzenia samochodów osobowych).
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.