PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- organizacja wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą,
- organizacja stoisk na zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych,
- realizacja międzynarodowych projektów z zakresu rozwoju przedsiębiorczości, promocji kontaktów gospodarczych, współpracy bilateralnej i wsparcia zagranicznych instytucji otoczenia biznesu,
- realizacja innych działań Agencji z zakresu międzynarodowej współpracy gospodarczej i instytucjonalnej.
- wykształcenie wyższe (min. licencjat),
- roczne doświadczenie zawodowe związane z organizacją wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) lub informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, wizyty studyjne),
- biegła znajomość języka angielskiego (min. C1), umiejętność przygotowywania oficjalnych pism, dokumentów i prezentacji w tym języku,
- biegła znajomość obsługi programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, systematyczność,
- umiejętność równoległej pracy nad kilkoma projektami,
- umiejętność pracy w zespole.
- doświadczenie w organizacji stoisk na imprezach targowo-wystawienniczych,
- doświadczenie w realizacji, w tym rozliczaniu, projektów finansowanych ze środków publicznych,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, w tym doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych,
- znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu w Polsce i za granicą,
- znajomość drugiego języka obcego.
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie,
- rekrutacja dotyczy 2 etatów.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.