Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 800 osób.
Specjalista / Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Badania Żywności)
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska:
- Pełna opieka nad Klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń)
- Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów
- Kreowanie, wdrażanie i zapewnianie wysokich standardów obsługi
- Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń
- Dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami wewnątrz organizacji
- Monitorowanie i analizowanie sprzedaży
Wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie pracy z Klientem
- Wykształcenie wyższe (chemiczne, nauka o żywieniu lub pokrewne)
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Umiejętność pracy w grupie
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programów Word i Excel
Oferujemy:
- Umowę o pracę z wypłatą na czas
- Pracę w systemie hybrydowym (stacjonarna/zdalna)
- Pakiet medyczny
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie do kart Multisport
- Benefity w ramach ZFŚS (dofinansowanie do wczasów, karty świąteczne, imprezy okolicznościowe dla dzieci)
- Wewnętrzne szkolenia
- Służbowy telefon oraz laptop do użytku prywatnego