Aktualnie dla Biura Regionalnego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Prowadzenie działań analitycznych w obszarze gospodarki obiegu zamkniętego oraz procesów automatyzacji i cyfryzacji przedsiębiorstw;
- Przygotowywanie założeń merytorycznych działań badawczych i analitycznych (w tym założeń metodologicznych);
- Przygotowywanie raportów i innych opracowań o charakterze analitycznym (w tym o charakterze desk research);
- Udział w debatach, panelach, spotkaniach promocyjnych i edukacyjnych;
- Przygotowanie założeń merytorycznych i kierunków działań:
- badawczych i analitycznych,
- współpracy z wykonawcami odpowiadającymi za realizację badań i analiz,
- współpraca z zewnętrznymi interesariuszami w obszarze GOZ w celu identyfikacji potencjału Polski Zachodniej w obszarze GOZ (bieżące analizy, monitoring aktywności różnych podmiotów, podejmowanie wspólnych przedsięwzięć),
- prowadzenie spotkań i wywiadów z przedsiębiorcami i przedstawicielami instytucji - interesariuszami BREP w obszarze GOZ,
- przygotowywanie wkładów do sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych działań (techniczna i merytoryczna kontrola wykonania zadań).
Konieczne:
- wykształcenie wyższe (ochrona środowiska, administracja, ekonomia, socjologia, prawo, nauki społeczne).
- dobra znajomość problematyki dotyczącej koncepcji gospodarki obiegu zamkniętego.
- dobra znajomość metodologii badań jakościowych i ilościowych;
- umiejętność samodzielnego tworzenia narzędzi badawczych (ankiety, scenariusze wywiadów) do badań jakościowych i ilościowych;
- doświadczenie w realizacji projektów badawczych i/lub współfinansowanych z Funduszy Europejskich min. 2 lata;
- doświadczenie w opracowywaniu raportów z badań (poświadczone autorstwem lub współautorstwem opracowań z badań i/lub artykułów naukowych);
- dobra znajomość problematyki dotyczącej najważniejszych trendów społeczno-gospodarczych i ich wpływu na sektor przedsiębiorstw;
- sprawne posługiwanie się językiem polskim;
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego);
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Word, Excel).
Umiejętności miękkie:
- umiejętność wystąpień publicznych potwierdzona doświadczeniem w wystąpieniach publicznych i/lub pracą akademicką.
Wymagania pożądane:
- Studia podyplomowe z ekonomii, ewaluacji, badań społecznych lub marketingowych w praktyce.
- Doświadczenie zawodowe w:
- moderacji paneli dyskusyjnych, większych spotkań;
- realizacji pogłębionych wywiadów indywidualnych. - Znajomość zagadnień z zakresu:
- Prawa Zamówień Publicznych
- zasad udzielania pomocy publicznej - Znajomość programu SPSS (samodzielna praca na bazach danych, prowadzenie analiz, przygotowywanie raportów).
- Prawo jazdy kat. B.
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- Pracę w wymiarze 0,25 etatu
- Regulaminową premię kwartalną,
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
- Możliwość skorzystania z karty multisport,
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.