poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Geodezji i Regulacji Stanów Prawnych
Miejsce pracy: Kraków
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za:
- Realizację zgłoszeń prac geodezyjnych na kolejowym terenie zamkniętym,
- Prowadzenie ewidencji operatów pomiarowych,
- Udostępnianie i reprodukcję dokumentacji zgromadzonej w Kolejowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (KODGiK),
- Obsługę programów geodezyjnych: MicroStation, Autocad, Winkalk, SMOK (specjalistyczna mapa obiektów kolejowych),
- Kontrolę robót geodezyjnych przekazywanych do KODGiK.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - specjalność w dziedzinie geodezji i kartografii,
- Znajomość obsługi geodezyjnych programów komputerowych, obliczeniowych i graficznych,
- Mile widziana znajomość specyfiki prac geodezyjnych na kolejowych terenach zamkniętych,
- Mile widziane geodezyjne uprawnienia zawodowe - zakres 1.
Oferujemy:
- Pracę na lata - 61% pracowników jest z nami na pokładzie powyżej 5 lat,
- Stabilizację - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza,
- Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów,
- Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników,
- Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel,
- Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.
Poznaj
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Jesteśmy jednym z największych właścicieli nieruchomości w Polsce.
Modernizujemy Dworce Kolejowe.
Pełnimy nadzór właścicielski nad spółkami Grupy PKP w celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi transportowo-logistycznej pasażerów i towarów.