Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. IT Kraków
Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

Nowy Styl
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
9 godz. temu
Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Numer referencyjny: IT/DE/11/24

Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o. 

Twój zakres obowiązków:
  • monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT
  • udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki
  • praca w systemie ticketowym
  • zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT
  • zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania komputerowego używanego w firmie, systemów operacyjnych(Microsoft Windows)
  • zdalne i lokalne przyjęcie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów z siecią LAN
  • zdalne i lokalne przyjęcie i obsługa zgłoszeń dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym(PC/Notebook/ etc.), telekomunikacyjnym (Smartphone/Tablet etc.) oraz peryferiami (drukarki/rzutniki etc.)
  • konfiguracja i instalacja komputerów, urządzeń peryferyjnych, urządzeń mobilnych, systemów operacyjnych i programów
  • administracja kontami i grupami użytkowników w oparciu o wewnętrzne procedury i polityki
  • administracja powierzonymi usługami oraz zapewnienie ciągłości ich działania
Nasze wymagania:
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie swobodnej komunikacji
  • umiejętności z zakresu priorytetyzacji zgłoszeń związanych z IT
  • umiejętność stosowania w praktyce wewnętrznych procedur oraz doświadczenie w pisaniu SOP i instrukcji użytkowania
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętności komunikacyjne - łatwość nawiązywania kontaktów z użytkownikami i współpracownikami przy prowadzeniu projektów
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do podróży służbowych
Mile widziane:
  • doświadczenie na stanowisku menedżerskim lub liderskim
  • znajomość ServiceNow lub doświadczenie w rozwoju systemów ticketowych
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
  • Benefity
  • Profesjonalne wdrożenie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Świadczenia pieniężne 2 razy w roku
  • Paczki Mikołajkowe
  • Kolonie dla dzieci pracowników
  • Zapomogi losowe
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Drużyny sportowe
  • Zniżki na firmowe produkty
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


Aplikuj teraz
 

Poznaj

Nowy Styl

Od 30 lat pomagamy firmom na całym świecie urządzać przestrzeń biurową. Najpierw określamy ich potrzeby, a następnie dobieramy i dostarczamy rozwiązania oraz produkty, które uczynią ich prace zdrowszą, wydajniejszą i bardziej komfortową. Ponadto wyposażamy miejsca użyteczności publicznej takie jak miejsca opieki zdrowotnej, kilkudziesięciotysięczne stadiony, czy sale koncertowe. Pasja do tworzenia nowych produktów i aranżacji miejsc oraz satysfakcja z dobrze wykonanego projektu napędza nas do dynamicznego rozwoju.

Podobne oferty

  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Kierownik Projektów

    Asseco Data Systems S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: samodzielne kierowanie projektem/ami wdrożeniowym/mi u klienta zewnętrznego i wewnętrznego, koordynowanie i inspirowanie działania zespołów projektowych, odpowiedzialność za postęp merytoryczny i czasowy (harmonogram) projektu, odpowiedzialność za budżet projektu, prowadzenie...
  • Analityk / Analityczka bezpieczeństwa IT (SOC)

    PKP CARGO S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Global Benefits Analyst with Swedish

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Overview of the role Global Benefits Analyst is a member of Expat Team, a part of larger Global Benefits Team in Krakow. Expat Team focuses on providing services to clients seeking risk and health insurance for their employees that are working outside their country of residence. In our Team, Global...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...