Firma AMIGO-HURT funkcjonuje na Praskiej Giełdzie Spożywczej od blisko 30 lat i od początku specjalizuje się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 3600 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko cztery tysiące osobnych pozycji produktowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista / Specjalistka ds. zakupu
Miejsce pracy: Ząbki
Twój zakres obowiązków:
Zarządzanie kategorią produktów
Negocjowanie cen zakupu i zamawianie towaru u dostawców
Negocjowanie warunków handlowych
Stałe monitorowanie i analiza rynku
Rozliczanie wszelkich zobowiązań producentów i dostawców względem Spółki
Współpraca z innymi działami firmy
Nasze wymagania:
Mile widziana znajomość branży FMCG
Znajomość rynku hurtowego
Wykształcenie min. średnie
Bardzo dobra organizacja pracy własnej
Komunikatywność i umiejętność budowania stałych relacji
Praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji
Zdolności analityczne oraz ukierunkowanie na realizację celów
Oferujemy:
Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Możliwość pracy w ambitnym i rozwijającym się środowisku, które zapewni kandydatowi wyzwania i szansę na rozwój kariery
Atrakcyjny system wynagrodzenia
Dofinansowanie do pakietu medycznego
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę
Niezbędne narzędzia do pracy
Przyjazną i otwartą atmosferę pracy
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV. Czekamy na Twoje zgłoszenie!
W przypadku braku odpowiedzi na telefon proszę o wysłanie sms z prośbą o kontakt.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie planów zakupowych Spółki. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania zamówień, Analiza i przygotowywanie wytycznych dotyczących stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych i procedur...
KleverLab Sp. z o.o.Warszawa, blisko PKP Warszawa Zacisze-Wilno
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
praca z dokumentami zakupowymi i sprzedażowymi; sprawdzenie umów; poszukiwanie dostawców sprzętu i odczynników; prowadzenie zakupów do laboratorium i biura: sprzęt, odczynniki chemiczne, artykuły biurowe etc. wystawianie ofert.
Do Twoich zadań należeć będzie: Analiza rynku w zakresie kupowanych produktów i usług. Kompleksowa realizacja procesu zakupowego: weryfikacja wniosków zakupowych, wstępne przygotowanie umowy, pozyskanie ofert przez system zakupowy, koordynacja podpisania umowy lub zlecenia. Kategoryzacja zakupów.
Poczta Polska S.A.Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: udział w organizowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych i niepublicznych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznego regulaminu, analiza potrzeb zakupowych PP S.A. i opracowywanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Sprzedaż i promocja usług sprzątających w obszarze komercyjnym i publicznym; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych; Budowanie i utrzymanie relacji z klientami; Współpraca przy projektowaniu ofert dla klientów; Prezentowanie ofert i korzyści dla klientów; Realizacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: sprzedaż usług sprzątania w sektorze komercyjnym oraz przetargów publicznych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, współpraca z innymi działami nad stworzeniem dedykowanej oferty dla klienta,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
6 dni
Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Twój zakres obowiązków Nadzór nad materiałami – zamówienia, przygotowanie materiałów i inwentaryzacja; Organizacja zaplecza fit-out, koordynacja dostaw; Realizacja nadzoru BHP – IBWR, Przegląd elektronarzędzi i środków ŚOI; Udział w naradach technicznych, sprawdzenie punktów...
Główny zakres obowiązków: sporządzanie - zgodnie z obowiązującymi regulacjami - dokumentacji oraz prowadzenie całokształtu spraw mających na celu wyłonienie wykonawcy zewnętrznego dla specjalistycznych kategorii zakupowych na dostawy: m.in. materiałów chemicznych, odczynników i...