Firma AMIGO-HURT funkcjonuje na Praskiej Giełdzie Spożywczej od blisko 30 lat i od początku specjalizuje się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 3600 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko cztery tysiące osobnych pozycji produktowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista / Specjalistka ds. zakupu
Miejsce pracy: Ząbki
Twój zakres obowiązków:
Zarządzanie kategorią produktów
Negocjowanie cen zakupu i zamawianie towaru u dostawców
Negocjowanie warunków handlowych
Stałe monitorowanie i analiza rynku
Rozliczanie wszelkich zobowiązań producentów i dostawców względem Spółki
Współpraca z innymi działami firmy
Nasze wymagania:
Mile widziana znajomość branży FMCG
Znajomość rynku hurtowego
Wykształcenie min. średnie
Bardzo dobra organizacja pracy własnej
Komunikatywność i umiejętność budowania stałych relacji
Praktyczne umiejętności prowadzenia negocjacji
Zdolności analityczne oraz ukierunkowanie na realizację celów
Oferujemy:
Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Możliwość pracy w ambitnym i rozwijającym się środowisku, które zapewni kandydatowi wyzwania i szansę na rozwój kariery
Atrakcyjny system wynagrodzenia
Dofinansowanie do pakietu medycznego
Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę
Niezbędne narzędzia do pracy
Przyjazną i otwartą atmosferę pracy
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij swoje CV. Czekamy na Twoje zgłoszenie!
W przypadku braku odpowiedzi na telefon proszę o wysłanie sms z prośbą o kontakt.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej, realizując zadania związane z prowadzeniem ewidencji środków trwałych.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Opis stanowiska: Przygotowywanie planów zakupowych Spółki. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania zamówień; Przygotowywanie sprawozdań dotyczących procesów zakupowych; Analiza i przygotowywanie wytycznych dotyczących stosowania ustawy Prawo zamówień...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na co dzień w naszym zespole:merytorycznie opracowujesz rozwiązania w zakresie rozwoju i operacyjnego funkcjonowania platformy zakupowej oraz jej parametryzacji,monitorujesz funkcjonowanie platformy zakupowej pod kątem optymalizacji procesu zakupowego oraz jego dalszej automatyzacji, inicjujesz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
3 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Składanie zamówień i nadzór nad procesem wraz z reklamacjami, Sporządzanie szczegółowych budżetów w zakresie dostaw materiałów, Analiza runku polskiego i międzynarodowego, wyszukiwanie potencjalnych dostawców i weryfikacja obecnych, Sporządzanie, na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Zakres zadań: całościowe zarządzanie zapasami w sieci zaopatrzenia, zarządzanie i weryfikacja realizacji planów, rozwiązywanie i komunikowanie problemów z zaopatrzeniem oraz ich wpływu na popyt, współpraca z głównym planistą, planistą zakupów i harmonogramistami na poziomie fabryki,...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego, Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy; Dbanie o terminowość dostaw; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen; Dobra organizacja pracy; Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży...
Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...