Wielton S.A. jest największym w Polsce producentem naczep, przyczep oraz zabudów na samochody ciężarowe, znajduje się też w czołówce branży w Europie i na świecie. Mimo że działamy w 35 krajach Europy, Azji i Afryki, pozostaliśmy polską firmą i jesteśmy mocno związani z lokalną społecznością. Obecnie w centrum produkcyjnym w Wieluniu pracuje blisko 2000 osób. Każdy z nas ma za sobą własną drogę: różnimy się wiekiem, poglądami i doświadczeniem. Ale sprowadziło nas tu wspólne marzenie, by pracować w stabilnej firmie, wśród kolegów, gdzie każdy lubi to, co robi.
W ramach Grupy Wielton została utworzona spółka technologiczna Aberg E.
W ABERG-E tworzymy zaawansowane rozwiązania dla rynku e-mobility. Naszą ambicją jest dostarczanie produktów dla klientów, którzy potrzebują kompleksowych rozwiązań transportowych do obsługi miast z wykorzystaniem pojazdów elektrycznych oraz infrastruktury do ich ładowania. Nasz zespół łączy unikalne kompetencje w celu dostarczania klientom produktów i systemów odpowiadających ich potrzebom z zachowaniem najwyższych standardów rynkowych.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Strategiczne pozyskiwanie podzespołów oraz materiałów;
- Analiza rynku pod kątem poszukiwania potencjalnych dostawców dla wybranych kategorii i ich wdrażanie do bazy dostawców,
- Zarządzanie bazą dostaw, w tym odnawianie umów i pomoc dostawcom w rozwiązywaniu problemów i śledzeniu działań korygujących,
- Zbieranie i analizowanie danych dostawców pod kątem przygotowania rekomendacji dotyczących wyboru dostawców
- Współpraca z dostawcami w celu opracowania planów i wskaźników ciągłego doskonalenia, monitorowania wydajności,
- Skuteczne wdrażanie działań prowadzących do optymalizacji procesu zakupowego,
- Zarządzanie relacjami z dostawcami i budowanie efektownych partnerstw w łańcuchu dostaw,
- Prowadzenie oceny dostawców oraz wdrażanie usprawnień we współpracy z dostawcami.
- Inicjowanie i zarządzanie projektami związanymi z optymalizacją kosztów
- Kształtowanie polityki zakupowej różnych grup asortymentowych
- Negocjowanie warunków współpracy oraz umów handlowych
- Nadzór nad dokumentacją zakupową
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenia w strategicznym zaopatrzeniu. doświadczenie w branżach automotive i rowerowej będzie dodatkowym atutem,
- Kontakty w branży rowerowej będą atutem
- Znajomość języka angielskiego, w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,
- Nastawienie na optymalizację działań i poszukiwanie rozwiązań prowadzących do obniżenia kosztów zakupów,
- Samodzielność w realizowaniu powierzonych obowiązków i inicjatywa w działaniu.
Nasza oferta:
- Możliwość pracy koncepcyjnej i projektowej, szansę wdrażania własnych rozwiązań w międzynarodowym środowisku,
- Pakiet benefitów zawierający m.in.: pakiet medyczny Medicover, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie,
- Pracę w formie zdalnej lub hybrydowej,
- Wsparcie przełożonego, zespołu oraz HRBP we wdrażaniu na stanowisku.