Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1818
Co będziesz robić?
- Zamawiać, przygotowywać i konserwować sprzęt informatyczny (laptopy, telefony, projektory, głośniki, ekrany).
- Zarządzać zadaniami typu "break & fix" w wyżej wymienionych jednostkach.
- Instalować i konfigurować urządzenia.
- Wdrażać nowe rozwiązania informatyczne oraz dbać o bezpieczeństwo danych.
- Prowadzić warsztaty oraz szkolenia dla użytkowników Office 365.
- Wspierać użytkowników Biura Carlsberg.
Czego oczekujemy?
- Minimum trzech lat doświadczenia na podobnym stanowisku oraz płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Doświadczenia w planowaniu i nadzorowaniu wdrażania sieci LAN/Wi-Fi oraz konfiguracji sal konferencyjnych, a także we wdrażaniu oprogramowania.
- Wiedzy nt. budowy sprzętu komputerowego oraz umiejętności rozwiązywania problemów z nim związanych.
- Zaawansowanej znajomości środowiska systemowego Microsoft Windows, w tym Office 365.
- Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych, poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz nastawienia „can do”.
- Umiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości oraz pozytywnego nastawienia do ludzi.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Zamawiać, przygotowywać i konserwować sprzęt informatyczny (laptopy, telefony, projektory, głośniki, ekrany).
- Zarządzać zadaniami typu "break & fix" w wyżej wymienionych jednostkach.
- Instalować i konfigurować urządzenia.
- Wdrażać nowe rozwiązania informatyczne oraz dbać o bezpieczeństwo danych.
- Prowadzić warsztaty oraz szkolenia dla użytkowników Office 365.
- Wspierać użytkowników Biura Carlsberg.
Czego oczekujemy?
- Minimum trzech lat doświadczenia na podobnym stanowisku oraz płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Doświadczenia w planowaniu i nadzorowaniu wdrażania sieci LAN/Wi-Fi oraz konfiguracji sal konferencyjnych, a także we wdrażaniu oprogramowania.
- Wiedzy nt. budowy sprzętu komputerowego oraz umiejętności rozwiązywania problemów z nim związanych.
- Zaawansowanej znajomości środowiska systemowego Microsoft Windows, w tym Office 365.
- Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych, poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz nastawienia „can do”.
- Umiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości oraz pozytywnego nastawienia do ludzi.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta