Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT - On Site Support
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1853
Co będziesz robić?
- Zamawiać, przygotowywać i konserwować sprzęt informatyczny (laptopy, telefony, projektory, ekrany).
- Zarządzać zadaniami typu "break & fix" w wyżej wymienionych jednostkach.
- Instalować i konfigurować urządzenia.
- Wdrażać nowe rozwiązania informatyczne oraz dbać o bezpieczeństwo danych.
- Prowadzić warsztaty oraz szkolenia dla użytkowników Office 365.
- Wspierać użytkowników Biura Carlsberg i browarów.
Czego oczekujemy?
- Dwóch lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych, poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz nastawienia „can do”.
- Pozytywnego nastawienia do ludzi, umiejętności pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowości.
- Doświadczenia we wdrażaniu oprogramowania, w nadzorowaniu sieci LAN/Wi-Fi oraz konfiguracji sprzętu video konferencyjnego.
- Wiedzy nt. budowy sprzętu komputerowego oraz umiejętności rozwiązywania problemów z nim związanych.
- Zaawansowanej znajomości środowiska systemowego Microsoft Windows, w tym Office 365.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Zamawiać, przygotowywać i konserwować sprzęt informatyczny (laptopy, telefony, projektory, ekrany).
- Zarządzać zadaniami typu "break & fix" w wyżej wymienionych jednostkach.
- Instalować i konfigurować urządzenia.
- Wdrażać nowe rozwiązania informatyczne oraz dbać o bezpieczeństwo danych.
- Prowadzić warsztaty oraz szkolenia dla użytkowników Office 365.
- Wspierać użytkowników Biura Carlsberg i browarów.
Czego oczekujemy?
- Dwóch lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznych, komunikacyjnych, poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz nastawienia „can do”.
- Pozytywnego nastawienia do ludzi, umiejętności pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowości.
- Doświadczenia we wdrażaniu oprogramowania, w nadzorowaniu sieci LAN/Wi-Fi oraz konfiguracji sprzętu video konferencyjnego.
- Wiedzy nt. budowy sprzętu komputerowego oraz umiejętności rozwiązywania problemów z nim związanych.
- Zaawansowanej znajomości środowiska systemowego Microsoft Windows, w tym Office 365.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta