- Forma współpracy: umowa o pracę
- Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej
- Rekrutacja: 100% zdalna
- Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów.
- Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami
- Współpracuje z Zespołem HelpDesk (pierwsza linia wsparcia) przy rozwiązywaniu zgłoszeń
- Zleca instalację poprawek do zespołu Administratorów
- Bierze udział w testach i wdrożeniach wspieranych systemów w ramach cyklu rozwoju oprogramowania zgodnie z założonym harmonogramem.
- Przygotowuje raporty ad-hoc na podstawie danych z systemów - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty
- Wspiera instalację poprawek oraz pełnych wersji systemu/aplikacji
- Przygotowuje rozwiązania w postaci:
- skrypt - dodanie/modyfikację słowników systemów (niedostępnych z poziomu aplikacji)
- modyfikację plików raportowych - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty
- pliki - tłumaczenia do Aplikacji - pod kontrolą przełożonego lub Wspiera proces zarządza bazą zgłoszeń poprzez:
- przydzielanie zgłoszeń do pozostałych członków zespołu - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty
- Przeprowadza szkolenie z rozwiązań informatycznych
- Posiadasz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobrze czujesz się w pracy wymagającej samodzielności i inicjatywy
- Posiadasz wiedzę na temat technologii Webowych (HTML, aplikacje klient <> serwer)
- Tworzysz zapytania w języku SQL na bazach danych MS SQL
- Potrafisz skutecznie analizować złożone problemy w zakresie wsparcia aplikacji oraz procesów biznesowych
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (poziom ~B2)
- Umienie wykorzystać narzędzia takie jak: Swagger, Postman, WCF Client, SoapUI
- Znajomość i komercyjne doświadczenie w administrowaniu systemem Jira
- Zrozumienie procesów biznesowych i umiejętność konfiguracji Jira do potrzeb projektów i organizacji
- Pracujemy w środowisku międzynarodowym i implementujemy nasze rozwiązania na inne rynki zagraniczne (min. Rumunia, Indie)
- Ważny jest dla nas rozwój naszych pracowników, dlatego z programem „Sięgaj Wyżej z Medicover” pokierujesz swoją ścieżką kariery w obranym przez Ciebie kierunku
- prywatna opieka medyczna,
- opieka stomatologiczna,
- dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe),
- dostęp do szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- dostęp do nauki języka angielskiego,
- zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW
Poznaj
Medicover Sp. z o.o.
Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.
Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.
Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.