Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik I-wszej linii wsparcia Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

Medicover sp. z o.o.
Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
4 dni temu
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
  • Forma współpracy: umowa o pracę
  • Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej
  • Rekrutacja: 100% zdalna
Osoba na tym stanowisku:
  • ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów.
  • Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów  i dostawcami  
  • Współpracuje z Zespołem HelpDesk (pierwsza linia wsparcia) przy rozwiązywaniu zgłoszeń 
  • Zleca instalację poprawek do zespołu Administratorów
  • Bierze udział w testach i wdrożeniach wspieranych systemów w ramach cyklu rozwoju oprogramowania zgodnie z założonym harmonogramem.
  • Przygotowuje raporty ad-hoc na podstawie danych z systemów - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty
  • Wspiera instalację poprawek oraz pełnych wersji systemu/aplikacji
  • Przygotowuje rozwiązania w postaci: 
    • skrypt - dodanie/modyfikację słowników systemów (niedostępnych z poziomu aplikacji)
    • modyfikację plików raportowych - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty
    • pliki - tłumaczenia do Aplikacji - pod kontrolą przełożonego lub Wspiera proces zarządza bazą zgłoszeń poprzez:
    • przydzielanie zgłoszeń do pozostałych członków zespołu - pod kontrolą przełożonego lub Starszego Specjalisty
  • Przeprowadza szkolenie z rozwiązań informatycznych
Szukamy Ciebie jeśli:​
  • Posiadasz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Dobrze czujesz się w pracy wymagającej samodzielności i inicjatywy
  • Posiadasz wiedzę na temat technologii Webowych (HTML, aplikacje klient <> serwer)
  • Tworzysz zapytania w języku SQL na bazach danych MS SQL
  • Potrafisz skutecznie analizować złożone problemy w zakresie wsparcia aplikacji oraz procesów biznesowych
  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (poziom ~B2)
Miłe widziane:
  • Umiesz wykorzystać narzędzia takie jak: Swagger, Postman, WCF Client, SoapUI
Dlaczego warto do nas dołączyć?​
  • Pracujemy w środowisku międzynarodowym i implementujemy nasze rozwiązania na inne rynki zagraniczne (min. Rumunia, Indie)
  • Ważny jest dla nas rozwój naszych pracowników, dlatego z programem „Sięgaj Wyżej z Medicover” pokierujesz swoją ścieżką kariery w obranym przez Ciebie kierunku
Benefity: 
  • prywatna opieka medyczna,
  • opieka stomatologiczna,​
  • dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe),
  • dostęp do szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych,
  • dostęp do nauki języka angielskiego,
  • zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Medicover Sp. z o.o.

Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów.

Są nas tysiące. Tylko w Polsce zatrudniamy ponad 7 tysięcy pracowników – lekarzy, pielęgniarki, farmaceutów, fizjoterapeutów a także wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy na co dzień wspierają rozwój organizacji. Medicover to wiele biznesów oraz ogromna różnorodność stanowisk, dlatego każdy znajdzie tu dla siebie miejsce.

Od ponad 20 lat dbamy o zdrowie naszych pacjentów. Medicover to wiele spółek zajmujących się profilaktyką i szerokorozumianą ochroną zdrowia. Medicover to nie tylko centra medyczne, centra przyzakładowe, nowoczesny szpital czy sieć aptek. To również kliniki leczenia niepłodności, kliniki rehabilitacyjne, salony optyczne oraz placówki związane z opieką nad osobami starszymi. Dzięki swej różnorodności towarzyszymy naszym pacjentom na każdym etapie życia – od momentu poczęcia, aż do późnej starości.

Podobne oferty

  • Pracownik 1 linii wsparcia Service Desk IT

    STRABAG BRVZ Sp. z o.o.   Pruszków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zadania Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, mailowych lub poprzez system zgłoszeń; Rejestrowanie zgłoszeń w systemie i nadawanie im odpowiednich kategorii; Wstępna analiza problemów zgłaszanych przez użytkowników; Rozwiązywanie prostych problemów technicznych związanych ze sprzętem,...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Będziesz odpowiadać za: utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.), instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • IT Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A., przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim, delegowanie i eskalacja zgłoszeń,...
  • Maps Data Reviewer with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Work model: work from the office Standard working hours What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With...