- Monitorowaniem pracy sieci i usług w trybie 24/7/365.
- Weryfikacją alarmów z systemów monitorowania.
- Rejestracją zdarzeń w systemach oraz nadzorem nad ich realizacją.
- Rozwiązaniem prostych incydentów w sieci IP oraz w usługach.
- Weryfikacją poprawności realizacji prac planowych, a także wykonywaniem prostych prac.
- Masz wyższe wykształcenie – telekomunikacja, informatyka lub pokrewne.
- Znasz technologie telekomunikacyjne.
- Masz wiedzę z obszaru sieci IP – mile widziany certyfikat Cisco CCNA.
- Porozumiewasz się w j. angielskim w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie).
- Potrafisz współpracować z innymi, jesteś komunikatywny/a.
- Cechuje Cię wysoki poziom zaangażowania i nastawienie na osiąganie zamierzonych wyników.
- Jesteś gotowy/a do pracy zmianowej.
- Umowa o pracę.
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia.
- Praca hybrydowa (office + home office).
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne.
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze.
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę.
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej.
- Dodatkowy benefit świąteczny.
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną.
- umowa o pracę
- podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia rocznego
- internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do aplikacji muzycznej), zniżki pracownicze
- opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (kody zniżkowe i vouchery)
- dodatkowy benefit świąteczny
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.