Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa-Mokotów Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa-Mokotów
Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta

Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta

Foundever
Warszawa, Mokotów
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna / zdalna
rekrutacja online
4 godz. temu
Dołącz do naszego zespołu w Foundever!


Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, które pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie w branży utsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą, zatrudniającą ponad 1500 wspaniałych pracowników w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk, Lublin i praca zdalna), a teraz szukamy Ciebie, abyś dołączył do naszego zespołu! Rolą specjalisty ds. obsługi klienta jest telefoniczna i mailowa pomoc techniczna dla użytkowników sprzętu komputerowego wiodącego producenta w branży technologicznej.

Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta

Lokalizacja: Warszawa (w@h po szkoleniu!)

 

Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta?

  • Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami!
  • Wygodne warunki pracy: Po odbyciu szkolenia istnieje możliwość pracy w trybie zdalnym!
  • Kariera w zasięgu ręki: Regularne szkolenia, mentoring i awans – 92% menedżerów zaczynało jako konsultanci!
  • Świetna atmosfera: Przyjazny zespół, firmowe wydarzenia i imprezy integracyjne. Poczuj się częścią naszej społeczności.

Twoje codzienne zadania:

  • Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami
  • Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów
  • Obsługa klienta: Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, odpowiadanie na ich zapytania oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi technicznej
  • Wykonywanie codziennych zadań: Praca w sposób efektywny i terminowy
  • Osiąganie celów jakościowych: Realizacja celów dotyczących połączeń i satysfakcji klienta
  • Przestrzeganie polityki i procedur firmy
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Język: Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Doświadczenie: Mile widziane doświadczenie w  obsłudze klienta
  • Technologia: Umiejętności rozwiązywania problemów technicznych oraz znajomość sprzętu komputerowego i jego komponentów
  • Osobowość: Bycie zmotywowanym, entuzjastycznym i chętnym do pracy

Dodatkowe atuty:

  • Umiejętność analitycznego myślenia  i rozwiązywania problemów
  • Niezależność i umiejętność pracy z minimalnym nadzorem
  • Zwracanie uwagi na szczegóły

Co oferujemy:

  • Premie dla pracowników za osiąganie wyników KPI, wynoszące do 5% wynagrodzenia
  • Pakiet benefitów: (współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje takie jak Boże Narodzenie i Dzień Dziecka)
  • Prywatne ubezpieczenie Medicover dla pracowników
  • Karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym
  • Dostęp do profesjonalnej pomocy psychologicznej, warsztatów radzenia sobie ze stresem i materiałów edukacyjnych. Dbaj o swoje zdrowie psychiczne z naszą pomocą!

Warunki pracy:

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów, którzy nie ukończyli 26 lat)
  • Praca w naszym nowoczesnym biurze na warszawskim Mokotowie (z możliwością pracy w trybie zdalnym po okresie szkolenia i nestingu)
  • Czas pracy: Pełny etat, 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
  • Godziny pracy: Zmiany 8-godzinne w godzinach 8:00-17:00

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicant's agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Poszukujemy Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy pasjonują się modą, cenią jakość i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Salesforce i Microsoft Office. To stanowisko kluczowe dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami...
  • Specjalista ds. Utrzymania Klienta

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem; Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji; Współpraca międzydziałowa;
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    2 dni
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główny zakres obowiązków: obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi...