Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, które pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie w branży utsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą, zatrudniającą ponad 1500 wspaniałych pracowników w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk, Lublin i praca zdalna), a teraz szukamy Ciebie, abyś dołączył do naszego zespołu! Rolą specjalisty ds. obsługi klienta jest telefoniczna i mailowa pomoc techniczna dla użytkowników sprzętu komputerowego wiodącego producenta w branży technologicznej.
Lokalizacja: Warszawa (w@h po szkoleniu!)
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta?
- Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami!
- Wygodne warunki pracy: Po odbyciu szkolenia istnieje możliwość pracy w trybie zdalnym!
- Kariera w zasięgu ręki: Regularne szkolenia, mentoring i awans – 92% menedżerów zaczynało jako konsultanci!
- Świetna atmosfera: Przyjazny zespół, firmowe wydarzenia i imprezy integracyjne. Poczuj się częścią naszej społeczności.
Twoje codzienne zadania:
- Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami
- Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów
- Obsługa klienta: Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, odpowiadanie na ich zapytania oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi technicznej
- Wykonywanie codziennych zadań: Praca w sposób efektywny i terminowy
- Osiąganie celów jakościowych: Realizacja celów dotyczących połączeń i satysfakcji klienta
- Przestrzeganie polityki i procedur firmy
- Język: Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Doświadczenie: Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Technologia: Umiejętności rozwiązywania problemów technicznych oraz znajomość sprzętu komputerowego i jego komponentów
- Osobowość: Bycie zmotywowanym, entuzjastycznym i chętnym do pracy
Dodatkowe atuty:
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Niezależność i umiejętność pracy z minimalnym nadzorem
- Zwracanie uwagi na szczegóły
Co oferujemy:
- Premie dla pracowników za osiąganie wyników KPI, wynoszące do 5% wynagrodzenia
- Pakiet benefitów: (współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje takie jak Boże Narodzenie i Dzień Dziecka)
- Prywatne ubezpieczenie Medicover dla pracowników
- Karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym
- Dostęp do profesjonalnej pomocy psychologicznej, warsztatów radzenia sobie ze stresem i materiałów edukacyjnych. Dbaj o swoje zdrowie psychiczne z naszą pomocą!
Warunki pracy:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów, którzy nie ukończyli 26 lat)
- Praca w naszym nowoczesnym biurze na warszawskim Mokotowie (z możliwością pracy w trybie zdalnym po okresie szkolenia i nestingu)
- Czas pracy: Pełny etat, 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
- Godziny pracy: Zmiany 8-godzinne w godzinach 8:00-17:00
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.