Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko
- analiza potrzeb edukacyjnych uczelni i firm,
- wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- sprzedaż materiałów i programów edukacyjnych,
- przygotowanie ofert handlowych,
- prowadzenie negocjacji warunków współpracy.
- doświadczenie w sprzedaży w sektorze edukacyjnym,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość narzędzi CRM,
- umiejętność tworzenia spersonalizowanych prezentacji produktowych.
- umowa o pracę,
- pracę w uznanej Uczelni,
- możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych,
- możliwość podjęcia studiów w ALK na preferencyjnych warunkach finansowych,
- szkolenia,
- pakiet prywatnej opieki medycznej,
- świadczenia socjalne.
Osoby zainteresowane ofertą pracy i spełniające ww. wymagania prosimy o przesłanie
CV do dnia 19.02.2025r. za pomocą przycisku aplikacyjnego.
Poznaj
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.