Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie przesyłek kurierskich i zarządzanie procesem ich odbioru. Rejestracja zgłoszeń w odpowiednich systemach informatycznych. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru. Nadzór nad stanami magazynowymi i zapewnienie ich aktualności. Współpraca z innymi...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

    Formanway   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży; Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych; Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia; Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności) Wspieranie Account Managera w zakresie projektów...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    2 dni
    Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji; komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    7 dni
    Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Wsparcia Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    12 dni
    Realizacja ofert zgodnie z wytycznymi. Koordynacja logistyki i aktualizacja informacji. Zarządzanie procesem obsługi zamówień od początku do końca. Przeprowadzanie działań posprzedażowych (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności). Wsparcie menadżera ds. sprzedaży w projektach.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji Usług

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji Usług

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1160 dni temu
Zagraj na pozycji
Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji Usług
Miejsce pracy: Warszawa

Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej. 

Będziesz odpowiedzialny za:
  • Nadzorowanie procesu reklamacji usług i montaży;
  • Identyfikowanie obszarów wymagających zmian i przygotowanie odpowiednich rozwiązań;
  • Przygotowywanie raportów monitorujących kluczowe wskaźniki reklamacji usług;
  • Wsparcie sklepów w rozstrzyganiu sytuacji spornych;
  • Współpraca z jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia poprawności procesu reklamacyjnego w tym z brokerami ubezpieczeń;
  • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi reklamacyjnych;
  • Prowadzenie szkoleń dla ekip sklepów.

Jeżeli:

  • Posiadasz doświadczenie w obszarze reklamacji usług i produktów;
  • Znasz podstawy prawne dotyczące reklamacji;
  • Wyróżnia Cię samodzielność, podejmowanie inicjatywy i kreatywne podejście do zadań;
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów;
  • Znasz pakiet MS Excel i MS Power Point;
  • Posiadasz umiejętność przygotowywania i prezentowania raportów z opracowanymi wnioskami;
  • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
  • Masz wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę;
  • Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania;
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
  • Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych;
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
  • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon;
  • Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra;
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Poznaj naszych zawodników:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Targowej 72, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie przesyłek kurierskich i zarządzanie procesem ich odbioru. Rejestracja zgłoszeń w odpowiednich systemach informatycznych. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru. Nadzór nad stanami magazynowymi i zapewnienie ich aktualności. Współpraca z innymi...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

    Formanway   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży; Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych; Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia; Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności) Wspieranie Account Managera w zakresie projektów...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    2 dni
    Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji; komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    7 dni
    Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Wsparcia Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    12 dni
    Realizacja ofert zgodnie z wytycznymi. Koordynacja logistyki i aktualizacja informacji. Zarządzanie procesem obsługi zamówień od początku do końca. Przeprowadzanie działań posprzedażowych (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności). Wsparcie menadżera ds. sprzedaży w projektach.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379