Ogłoszenie numer: 4250045, z dnia 2021-02-26
Fundacja ADRA Polska
Fundacja ADRA Polska jest częścią międzynarodowej organizacji prowadzącej działalność humanitarną i rozwojową w ponad 100 krajach świata. Współorganizuje pomoc dla osób dotkniętych ubóstwem, kataklizmami i konfliktami zbrojnymi w wielu krajach świata. Fundacja ADRA Polska realizuje swoją misję dzięki wsparciu darczyńców i dba o to, by coraz więcej osób włączało się jako darczyńcy w działania organizacji – pomoc potrzebującym.
Obecnie Fundacja ADRA Polska poszukuje osoby na stanowisko specjalisty/ki ds. PR i marketingu.
Specjalista / Specjalistka ds. PR i marketingu
Miejsce pracy: wielkopolskie
Opis stanowiska
- działania PRowe i marketingowe on-line,
- współtworzenie i wdrażanie strategii PR i marketingowych,
- współtworzenie i realizacja kampanii fundraisingowych, crowdfundingowych, marketingowych,
- tworzenie spójnej komunikacji do darczyńców i innych partnerów,
- samodzielne tworzenie wybranych materiałów,
- współpraca z innymi pracownikami i zespołami w organizacji w ramach powierzonych zadań w tym w obszarze PR, fundrasingu i marketingu.
Wymagania
- wiedza i doświadczenie z zakresu zadań wymienionych powyżej
- znajomość zasad i narzędzi marketingowych online, w tym pozycjonowanie, Google Adwords, Google Tag Manager, Google Analytics, media społecznościowe
- doświadczenie w prowadzeniu różnego typu kampanii fundraisingowych oraz kampanii marketingowych online – mile widziane doświadczenie we współpracy z klientem korporacyjnym
- umiejętność redagowania tekstów
- znajomość języka angielskiego
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe z zakresu PR, komunikacji, dziennikarstwa i/lub marketingu
- znajomość zagadnień z obszaru CRM
- znajomość procesów telemarketingowych
- umiejętność pracy z tekstem oraz w programach graficznych
Oferujemy
- pracę z sensem i misją w międzynarodowej organizacji humanitarnej i rozwojowej prowadzącej działania w ponad 100 krajach świata
- pracę w ramach międzynarodowego środowiska i bycie jego częścią
- umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej