- Planowanie zasobów ludzkich i materiałów do prowadzenia prac serwisowych i utrzymania ruchu w oparciu o system SAP;
- Ustalanie, wraz z osobą zgłaszającą zapotrzebowanie na pracę, stopnia jego ważności oraz daty rozpoczęcia i zakończenia robót;
- Weryfikacja części zamiennych i materiałów magazynowych do potrzeb utrzymania ruchu;
- Przygotowanie zapotrzebowania na zakupy części zamiennych nieobjętych normatywem magazynowym;
- Uczestnictwo w przygotowaniu budżetu utrzymania ruchu;
- Wsparcie pracowników utrzymania ruchu podczas wykonywania zadań i projektów.
- Wymagane wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: mechanika i budowa maszyn lub pokrewne;
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczno-produkcyjną;
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z dokumentacją utrzymania ruchu;
- Wiedza z zakresu budowy oraz zasad obsługi maszyn i urządzeń;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie mile widziana;
- Rzetelność w prowadzeniu dokumentacji;
- Odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Umiejętność planowania i organizacji pracy.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, i zdobywania doświadczenia od liderów z branży;
- Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.
- prywatna opieka medyczna LUX MED dla Ciebie i Twojej rodziny,
- karty sportowe FitProfit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
- dostęp do platformy MyBenefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
- dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
- dofinansowanie do okularów,
- programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
- atrakcyjny system nagród: nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku;
- Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!
- Zapewniamy bezpieczeństwo
- Koncentrujemy się na Klientach
- Pracujemy jako jeden zespół
- Działamy Uczciwie
- Wspieramy innowacje
- Budujemy różnorodność
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania