Grupa Roca jest firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą wyposażenia łazienkowego. Założona w 1917 roku łączy tradycję i wiedzę z pasją do innowacji i szacunkiem dla środowiska.
Kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju we wszystkich procesach produkcyjnych i pragnąc przyczynić się do zachowania dobrej kondycji planety dla przyszłych pokoleń, Grupa Roca wdrożyła tę filozofię w 170 krajach, w których prowadzi działalność (w 77 fabrykach) oraz przekazuje ją codziennie swoim 21 500 pracownikom.
Nasza rodzinna grupa jest liderem rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej i Indiach.
Jest również silnie obecna w Chinach i pozostałych krajach Azji, na Bliskim Wschodzie, w Australii i Afryce.
W Polsce Grupa Roca posiada 4 fabryki. Na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach znajduje się fabryka ceramiki łazienkowej, w Gryficach jest zlokalizowany zakład produkcyjny urządzeń kompozytowych i akrylowych, a fabryki mebli Elita i Maximus w Sztumskim Polu.
- wykształcenie wyższe preferowane kierunki: ekonomia, marketing i zarządzanie, nowe media)
- dobrą znajomość języka angielskiego (praca w międzynarodowym środowisku)
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym doświadczenie w pracy z bazami danych,
- wiedzę i doświadczenie z zakresu analityki, badań marketingowych, trade marketingu i marketingu,
- umiejętności analityczne – analizy zwrotu z inwestycji marketingowych,
- znasz pakiet Office, a w szczególności bardzo dobrze znasz program Excel,
- umiejętność pracy w zespole.
- prowadzić, rozliczać i rozwijać program lojalnościowy zgodnie z oczekiwaniami Klientów i strategią organizacji,
- planować kalendarz akcji, kreować akcje promocyjne dla uczestników programu lojalnościowego oraz analizować je, wyciągać wnioski i rekomendać dalsze działania,
- dbać o dostępność pełnej i aktualnej wiedzy o kliencie i jego aktywnościach, przygotowanie raportów, analiz i prognoz, dotyczących bazy danych o Klientach,
- realizować kampanie komunikacyjne,
- analizować działania konkurencji.
- pracował(a) w zakładzie z nowoczesnym parkiem maszynowym,
- miał(a) stałą i stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- korzystał(a) z prywatnej opieki medycznej po 2 letnim stażu, z korzystnych warunków przystąpienia do pakietu sportowego, korzystnych warunków przystąpienia do grupowego ubezpieczenia i wiele innych,
- korzystał(a) z możliwości zakupu naszych produktów z bardzo wysokim rabatem,
- miał(a) kontakt z nowoczesnymi technologiami.
Poznaj
Roca Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto?
W Polsce Roca rozpoczęła swoją działalność od uruchomienia biura handlowego w 1997 roku. Dwa lata później na terenie Strefy Ekonomicznej w Gliwicach wybudowała nowoczesną fabrykę ceramiki łazienkowej oraz zakupiła zakład produkcyjny urządzeń akrylowych w Gryficach.
W szerokiej ofercie można znaleźć kompletne wyposażenie łazienek: ceramikę i meble łazienkowe, stelaże podtynkowe, baterie, wanny, kabiny, urządzenia do hydromasażu i dodatki łazienkowe. Stale rozwijane, wysokiej, jakości produkty stanową rozwiązania w różnych stylach od uniwersalnych poprzez nowoczesne po minimalistyczne. Są przemyślane pod kątem oszczędności wody i energii i mają niepowtarzalny design.
Proces rekrutacji
- Krok Wysłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Testy rekrutacyjne
- Krok Informacja zwrotna
- Krok Decyzja o zatrudnieniu
Opinie pracowników
-
Dariusz Żydek
Pracownik działu Modelarnia Gipsownia
Załoga to pracowici ludzie, z każdym można się dogadać i dobrze współpracować. Odkąd jestem w Roca, wiele się zmieniło, rozwijamy produkcję. Cały czas muszę się uczyć, praca bywa wymagająca, ale trzeba wierzyć w siebie!
-
Daniel Jary
Pracownik działu Odlewnia Tradycyjna
Staram się mieć otwarty umysł, bo to jest w tej pracy najważniejsze. Do działania napędza mnie udział w nowych projektach. Trzeba się przyłożyć, ale czuję ogromną satysfakcję, gdy widzę, że coś tworzę. To mnie rozwija.