Chcesz rozwijać swoje umiejętności analityczne, wykorzystując nowoczesne narzędzia? Ważne jest dla Ciebie, aby mieć wpływ na wytyczanie kierunków biznesowych organizacji? Zapraszamy w szeregi zespołu, który aktywnie wspiera rozwój największej Apteki Internetowej w Polsce.
- profesjonalna obsługa Pacjentów Apteki Internetowej,
- kontakt telefoniczny i mailowy z Pacjentem,
- udzielanie informacji i pomocy Pacjentom w zakresie korzystania ze strony internetowej Apteki Gemini i rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (minimum B1),
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i organizacyjnych,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym,
- odporność na stres.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- udział w wydarzeniach sportowych w ramach Gemini Team.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!