Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
z językiem niemieckim
z językiem niemieckim
Robakowo, ul. Stachowska 17d
Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników codziennie ponad 500 mln osób w Europie ma dostęp do świeżych produktów spożywczych.
Dbamy o to, aby żywność docierała do odbiorców na czas, zachowując przy tym najwyższą jakość i świeżość.
Co jest dla nas ważne?
Podczas codziennej pracy kierujemy się wartościami - szacunek, partnerstwo, odpowiedzialność oraz rozwój.
Dbając o dobrą atmosferę pracy, gramy zespołowo. Wspieramy się i wspólnie angażujemy w powierzone nam zadania. A przede wszystkim – bardzo się lubimy.
Twój zakres obowiązków:
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem;
- codzienna współpraca z kierowcami w celu zapewnienia terminowości dostaw;
- codzienna współpraca z naszymi oddziałami w Niemczech;
- rozwiązywanie trudnych sytuacji po stronie Klienta oraz odbiorcy;
- zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta.
Nasze wymagania + warunki pracy:
- znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1 – współpraca z Klientem niemieckojęzycznym;
- doświadczenie w obsłudze Klienta lub na podobnym stanowisku;
- zorientowanego na Klienta i jego potrzeby;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność oraz dobra organizacja pracy;
- chęć rozwoju oraz otwartość do wdrażania zmian;
- mile widziane doświadczenie w branży transportowej/logistycznej;
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Rekrutacja z nami jest szybka:
Aplikuj teraz! Wyślij swoje CV lub wypełnij formularz zgłoszeniowy online. Zadzwonimy do Ciebie, aby umówić spotkanie.
- pierwszy etap: spotkamy się online, żeby lepiej się poznać.
- drugi etap – zaprosimy Ciebie do naszego oddziału w Robakowie – poznasz zespół oraz zobaczysz swoje miejsce pracy.
- trzeci etap – to przekazanie decyzji odnośnie zaproszenia Ciebie do naszego zespołu.
12 POWODÓW, DLA KTÓRYCH WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ:
- stabilne zatrudnienie: Umowa o pracę w międzynarodowej firmie rodzinnej, ekspercie w magazynowaniu i transporcie żywności na rynku europejskim;
- program wdrożeniowy: szkolenia stanowiskowe i organizacyjne, abyś poznał naszą firmę i jej działy;
- akademia Logistyka Nagel Polska: projekt rozwojowy w którym łączymy teorię łańcucha dostaw z praktycznymi przykładami z życia NPL;
- kafeteria Szkoleń Nagel Polska: szeroka oferta warsztatów stacjonarnych dla każdego;
- akademia MS Office: nauka programów biurowych - MS Excel, MS PowerPoint, MS Teams, MS SharePoint itp.;
- akademia Ekspert: rozwój umiejętności społecznych w środowisku zawodowym;
- akademia Nagel Gada: 90% dofinansowania lekcji języka obcego – możliwość pracy w nmiędzynarodowym środowisku;
- train The Trainers: możliwość rozwoju w roli trenera wewnętrznego;
- drużyny sportowe: wspólne treningi oraz starty w zawodach pod banderą Nagel Polska;
- spotkania integracyjne: zespołowe, oddziałowe, pikniki rodzinne;
- prezenty dla dzieci: Z okazji Dnia Dziecka, paczki świąteczne, bilety do kina;
- profilaktyka zdrowia: udział w bezpłatnych programach profilaktycznych Nagel Dba.
Benefity:
- karta sportowa - MEDICOVER SPORT;
- pakiety medyczne MEDICOVER dla pracownika i członków jego rodziny;
- bezpłatne i dobrowolne badania profilaktyczne w ramach Programu Profilaktyki Onkologicznej Nagel DBA;
- ubezpieczenie na życie;
- prezenty dla dzieci (Dzień Dziecka, paczki świąteczne, bilety do kina);
- nagrody jubileuszowe;
- dodatkowe dni wolne uzależnione od stażu pracy.
Tak się u nas pracuje: