Firma AMIGO-HURT funkcjonuje na Praskiej Giełdzie Spożywczej od blisko 30 lat i od początku specjalizuje się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 3600 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko cztery tysiące osobnych pozycji produktowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków:
- obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa,
- aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców,
- udzielanie informacji o produktach i usługach firmy,
- przetwarzanie zamówień i reklamacji,
- dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy,
- aktualizowanie informacji o klientach i dostawcach w wewnętrznych bazach danych,
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność priorytetyzacji zadań,
- zdolności analitycznego myślenia,
- łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami/dostawcami i ich podtrzymywaniu,
- gotowość do pracy w trybie zmianowym,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość programu Wapro-Mag lub Asseco Business Solutions.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
- pracę stacjonarną - wygodne biuro i punkt sprzedaży z pełnym wyposażeniem,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz jasny i mierzalny system premiowy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dofinansowanie do karty sportowej oraz do prywatnej opieki medycznej,
- rabaty pracownicze na zakupy w naszej hutrowni.
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, odpowiedzialną i lubisz pracę z ludźmi oraz masz doświadczenie w branży FMCG, zapraszamy do przesłania swojego CV za pomocą przycisku aplikowania, lub kontakt telefoniczny pod wskazanym numerem telefonu.
W przypadku braku odpowiedzi na telefon proszę o wysłanie SMS z prośbą o kontakt