Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.
Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży (k/m) - branża kosmetyczna.
Firma istnieje na rynku kosmetycznym od sześciu lat. Jej działalność w branży beauty opiera się m.in. na sprzedaży, dystrybucji i produkcji produktów ściernych, głównie pilników, polerek. W trakcie działalności uzyskali wiele certyfikatów jakości takich jak: Europejski lider jakości, Europejska gwarancja najwyższej jakości czy Europejski Certyfikat.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta i sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres zadań:
- Aktywne pozyskiwanie nowych kluczowych klientów biznesowych B2B na terenie polskim i zagranicznym (cała Europa);
- Utrzymywanie relacji i opieka nad istniejącymi klientami;
- Ofertowanie - wysyłanie ofert biznesowych, dopasowanych do profilu i wymogów klienta, bazując na istniejących narzędziach i polityce cenowej;
- Realizowanie zadań operacyjnych we współpracy z zespołem oraz Managerem działu;
- Odpowiadanie na pytania klientów;
- Współpraca z działem marketingu.
Oczekiwania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży dla klientów biznesowych (B2B);
- Umiejętność aktywnej sprzedaży do klienta biznesowego;
- Umiejętność budowania stałych relacji z klientami;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zaangażowane i samodzielność;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z klientem ->B2;
- • Firmie zależy na osobie odpowiedzialnej, zaangażowanej, uczciwej i śmiałej.
Mile widziane:
- Znajomość branży kosmetycznej.
Oferujemy:
- Stabilność warunków zatrudnienia i regularny czas pracy;
- Narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód – jeśli zajdzie konieczność wyjazdu do klienta);
- Pakiet socjalny m.in: karta multisport, możliwość grupowego ubezpieczenia;
- Premie;
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (tytuł Przedsiębiorcy Roku 2021 - EY);
- Wsparcie ze strony współpracowników.