Do zespołu Komunikacji i Promocji poszukujemy osoby do prowadzenia komunikacji i promocji w mediach społecznościowych Fundacji Avalon. Jeżeli tematy społeczne są Ci bliskie, umiesz pisać, tworzyć ciekawe treści, lubisz dynamiczne tempo pracy i masz wysoką wrażliwość na drugiego człowieka, to szukamy Ciebie :)
Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Fundacji Avalon, Subkonta (wsparcie finansowe), Projekt Sekson (seksualność i rodzicielstwo osób z niepełnosprawnością ruchową), Avalon Extreme (sporty ekstremalne), Avalon Kids (działania na rzecz dzieci), Kompleksowe Centrum Poradnicze i Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami.
Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami.
Specjalista / Specjalistka ds. mediów społecznościowych
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Do Twoich zadań będzie należało:
- prowadzenie i promocja działań Fundacji Avalon i jej projektów w mediach społecznościowych skierowane zarówno do osób z niepełnosprawnościami jak i osób pełnosprawnych,
- przygotowywanie kreatywnych i angażujących treści oraz materiałów,
- przygotowywanie prostych grafik i formatów video (np. Canva, Kapwing, Frame.io),
- wyszukiwanie ciekawych tematów do komunikacji,
- przygotowywanie harmonogramów publikacji,
- prowadzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych w social mediach,
- ustalanie mediaplanów, optymalizacja budżetów, raportowanie efektów działań,
- monitorowanie efektywności podejmowanych działań w oparciu o przyjęte KPI oraz statystyki,
- współpraca z zespołem, innymi działami oraz podwykonawcami,
- prowadzenie moderacji,
- udział w tworzeniu webinarów i spotkań online,
- obsługa Meta Business Suite, Menedżer reklam,
- obsługa projektu w ramach działań komunikacyjno-promocyjnych,
- udział w organizacji, realizacji i komunikacji wydarzeń o różnym charakterze – sportowym, edukacyjnym, warsztatów itp.
Wyślij do nas CV, jeśli:
- Masz doświadczenie w obszarze social mediów.
- Lubisz kontakt z ludźmi, sport i inne zajawki.
- Umiesz się komunikować, pisać angażujące treści, tworzyć kreatywne i różnorodne formaty.
- Znasz zaawansowane funkcje Facebooka, Instagrama.
- Znasz także w stopniu umiarkowanym TikToka, LinkedIn, X i inne serwisy społecznościowe.
- Masz dobrą organizację pracy.
- Narzędzia typu Sotrender, Brand24, IMM, Meta Business Suite, Menedżer reklam nie są Ci obce.
- Masz rozwinięte kompetencje kulturowe, a także wrażliwość społeczną i empatię.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Jesteśmy różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem.
- Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce.
- Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub inną, jeśli taka będzie Twoja decyzja.
- Weźmiesz udział w realizacji ciekawych, angażujących i nowatorskich projektów.
- Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu.
- Rozwiniesz swoje umiejętności i pogłębisz doświadczenie w nowoczesnej komunikacji digital.
- Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce.
- Swoją pracę będziesz mógł/mogła wykonywać częściowo zdalnie.
- Otrzymasz wynagrodzenie w wysokości 6156,07 zł brutto.
- Po okresie próbnym oferujemy pakiet benefitów pracowniczych oraz premie przyznawane w trybie półrocznym.