- dbanie o oznakowanie lokali aptecznych,
- pozyskiwanie zgód administracyjnych na oznakowanie lokali aptecznych,
- weryfikacja cen i wyszukiwanie ofert ogłoszeń internetowych,
- weryfikacja cen i możliwości wynajmu powierzchni bannerowych,
- planowanie i realizacja założenia komunikacji (w tym aktualizacja zakładek internetowych),
- przygotowanie materiałów marketingowych (współpraca z grafikiem, firmami zewnętrznymi),
- obsługę zgłoszeniowa: awarii i gwarancyjności nośników marketingowych oraz aktualizację stanów magazynowych nośników,
- raportowanie wyników powierzonych działań marketingowych przełożonemu.
- znajomości obsługi pakietu Microsoft Office (warunek konieczny),
- wyższego wykształcenia (mile widziane),
- umiejętności współpracy z firmami zewnętrznymi,
- dobrej organizacji pracy własnej i samodzielności,
- dbałości o jakość i terminowość zadań, umiejętność pracy pod presją czasu i wyznaczonych deadlinów w zespole,
- rozwiniętych kompetencji interpersonalnych, (komunikacyjnych i negocjacyjnych),
- umiejętności pracy pod presją czasu.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, benefity sportowe i medyczne, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy językowej,
- pracę w pełnym wymiarze godzinowym, pracę hybrydową
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!