Marka Monnari www.monnaritrade.com istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość.
Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.
Na chwilę obecną, firma Monnari zatrudnia blisko 1400 pracowników i posiada ponad 160 sklepów w 72 miastach w całej Polsce.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- Kontakty z galeriami
- Organizacja eventów w galeriach (konkursy, porady ze stylistą, loterie)
- Weryfikacja dostępności nośników marketingowych w galeriach handlowych
- Stały kontakt z kierownikami regionalnymi i salonami w sprawach marketingowych
- Prowadzenie kalendarzy marketingowych galerii
- Udział w procesach otwarcia salonów z poziomu marketingu
- Silna współpraca z działem sprzedaży
- Min 2-letnie doświadczenie w marketingu PR
- Doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu projektów marketingowych
- Znajomość programu Excel
- Wysoka kultura osobista
- Kreatywność, własna inicjatywa i dynamizm w działaniu
- Znajomość trendów rynkowych i stosowanych rozwiązań marketingowych
- Zaangażowanie i samodzielność w działaniu, umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie
- Doświadczenie w branży beauty lub fashion będzie dodatkowych atutem
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w dużej znanej firmie modowej.
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje.
- Premie uznaniowe.
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.