ERBUD to CZWARTA NAJWIĘKSZA grupa budowlana w Polsce notowana na GPW*.
Mamy 7 LINII BIZNESOWYCH. Specjalizujemy się w budownictwie kubaturowym, inżynieryjnym, drogowym, hydrotechnicznym i modułowym oraz OZE. Świadczymy usługi serwisowe dla przemysłu i energetyki.
Realizujemy ponad 120 PROJEKTÓW rocznie.
W skład naszej grupy wchodzi 13 SPÓŁEK. Większość projektów realizujemy na rynku POLSKIM, NIEMIECKIM oraz w BELGII.
W ramach Grupy ERBUD zatrudniamy 3000 OSÓB.
Jesteśmy TECH = rozwijamy BIM. Jesteśmy ECO = jako pierwsi w Polsce wdrożyliśmy EMAS (certyfikat środowiskowy). Jesteśmy w PBB = naszym priorytetem jest bezpieczeństwo na budowie.
* Raport Deloitte „Polskie Spółki Budowlane 2020”
- Współudział w budowaniu strategii, kreowaniu nowych rozwiązań i samodzielnym prowadzeniu projektów z obszaru marketingu dla Grupy ERBUD;
- Codzienna współpraca ze wszystkimi jednostkami firmy w celu zaproponowania właściwej strategii i wykorzystania właściwych narzędzi;
- Koordynacja prac związanych z projektem, produkcją i zamówieniem materiałów marketingowych (m.in. gadżety, welcome packi, plakaty, ulotki, kartki i paczki okolicznościowe, kalendarze etc.);
- Tworzenie koncepcji i redagowanie materiałów komunikacyjnych: posty, newslettery, mailingi etc.;
- Zaangażowanie w działania promocyjne i marketingowe (m.in. publikacja raportu rocznego, targi branżowe, Dni Bezpieczeństwa, Tydzień Bezpieczeństwa etc.);
- Zaangażowanie w realizację strategii komunikacji wewnętrznej dla Grupy ERBUD skierowanej do różnych grup odbiorców;
- Odpowiedzialność za poszczególne projekty z zakresu marketingu, komunikacji, PR-u, employer brandingu;
- Codzienna współpraca z agencjami marketingowymi, graficznymi, interaktywnymi.
- Masz wyższe wykształcenie (marketing, komunikacja, PR lub pokrewne);
- Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu – znasz się na tym i uwielbiasz działać w tym obszarze;
- Masz doświadczenie i umiejętności w tworzeniu materiałów marketingowych;
- Sprawnie pracujesz z tekstem, jesteś miłośnikiem/miłośniczką języka polskiego, fenomenalnie i bezbłędnie operujesz słowem;
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności redakcyjne (potrafisz klarownie przedstawiać myśli, masz umiejętność przekładania informacji technicznych na zrozumiały język, potrafisz dopasować przekaz do różnych typów odbiorców);
- Znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym w mowie i w piśmie;
- Kreatywność, optymizm, proaktywność są wpisane w Twoje DNA;
- Doskonale komunikujesz się z otoczeniem, jesteś otwarty/a na ludzi;
- Lubisz pracować pod presją czasu i realizować kilka projektów równocześnie.
Mile widziane:
- Znajomość specyfiki branży budowlanej;
- Komunikacja w języku niemieckim na poziomie dobrym.
- opiekę medyczną
- naukę języków obcych
- dofinansowanie do pakietów sportowych
- ubezpieczenie na życie
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie